Status
Niet open voor verdere reacties.
Huawei P9 word naar alle waarschijnlijkheid morgen voorgesteld op het CES in Los Angeles en dat volgens een bericht van op de chines website GizChina.
Het Chineese merk heeft nu al een vlagschip de Huawei P8 met heel mooie specs, maar de Huawei zou ze helemaal omver blazen met de P9.
De Huawei P9 zou met een ongeloofelijke 6GB aan werkgeheugen komen (RAM geheugen), de eerste ooit met zoveel geheugen.
Verder heeft de Huawei P9 een Kirin 950 chip mee krijgen met een octacore processor, een MalT880 MP4-gpu en een 5,2" scherm met full hd. Echter zien we niet de QHD op dit vlagschip, maar misschien is dit niet verwonderlijk gezien het kleine formaat heeft een 4K scherm eigenlijk geen tot weinig zin. Naar verluid zou dit Vlagschip vanaf Maart in de winkelrekken kunnen liggen, maar aan welke prijs en wat de verdere specs zijn is nog niet geweten. Een tweede scherm bv., welke camera's, flitsers en zo verder.
 
De Huawei P9 komt met meer nieuws.

Een week nadat het Mobile World Congres in Barcelona zijn deuren heeft gesloten komt Huawei met nieuw nieuws over hun nieuwe vlaggenschip op de proppen. Ze hebben dit speciaal niet op het Congres niet gedaan omdat de concurenten daar wel hun vlaggenschip wel aangekondigd hebben en ze willen al de aandacht voor hun alleen hebben.
De Huawei P9 komt net als zijn voorganger de P8 naar alle waarschijnlijkheid uit in 3 verschillende telefoons.

P9 Lite: zou met een 5” scherm komen zonder dat ik daar al meer informatie over heb.

P9: zou een 5,2” full HD scherm krijgen met een Kirin 955 chipset 4GB RAM 16GB intern geheugen dat uitbreidbaar is met een geheugenkaartje tot 128GB . Een 12MP rear camera en een 8MP front camera.

P9 Max: zou een 6,8” scherm krijgen waar ik nog niet meer informatie over heb, en zou met de Kirin 950 chipset komen en een 6GB RAM, het was de bedoeling om als eerste op de markt te komen met een smartphone die 6GB werkgeheugen had, maar Vivo was hen voor met de Xplay5. Meer informatie is hier ook nog niet geweten. Van als dat er is meld ik dit ook wel weer.

Op camera gebied is er ook nieuws te vertellen. De P9 zou een dubbele 12MP camera meekrijgen met laser autofocus en dual LED dual tone flits.

Wanneer het eind verhaal daglicht zal zien is nog niet duidelijk, maar dat zal mijn inziens niet zo heel lang meer duren en dan kan ik er een full review over gaan maken. Maar als ze het even goed gaan doen als dat de P8 het gedaan heeft en nog doet, zal het een toppertje voor het merk moeten gaan worden.
 
Nog meer nieuws over het paradepaardje van Huawei, De lancering staat op 6 April. Hopelijk kan ik voor die datum een volledige review ervan maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan