Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Mijn printer werkte onder xp perfect.
Heb nu windows 7 ultimate geinstalleerd , met als gevolg dat ik de printer niet meer goed geinstallerd krijg.
Weet iemand waar ik de juiste software kan downloaden?
Op de site van HP staat het besturingsprog niet bij.
Wie kan mij helpen ?
Gr janus
 
zoals je kunt zien werd zowel voor de Win7 als de Win8 drivers uitgebracht .. Software- en driverdownloads HP PSC 1402 alles-in-één printer | HP®-ondersteuning

70437a15d9-Ashampoo_Snap_2013.12.10_12h53m21s_002_.png


**belangrijk : sluit de printer pas aan als je dit gevraagd word en zeker niet eerder !
 
Surf naar de site van HP en lees aandachtig mijn verdere uitleg.

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...=nl&cc=nl&dlc=nl&sw_lang=&product=441116#N187

Is de versie van Windows op mijn computer 32-bits of 64-bits? | HP®-ondersteuning

Download het installatiebestand ( let op 32 of 64 bits)en brand dit naar een cd of dvd schijfje.
Ontkoppel het HP apparaat en schakel tijdelijk de beveiligingssoftware uit.
Leg het cd of dvd schijfje in de lade en voer het setup bestand uit om de software te installeren.
Sluit het apparaat pas aan wanneer hier tijdens de installatie om gevraagd word.
Na installatie word gevraagd om de computer opnieuw op te starten, sta dit toe.
Na het opnieuw opstarten, schakel terug de beveiligingssoftware in. Normaal zou het apparaat nu moeten werken.
 
Hallo , heb de orginele software van de hp site. de sofware installeren gaat prima , maar bij product configuratie wordt telkens een fout melding gegeven.
" onherstelbare fout tijdens de installatie "
gr Janus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan