HP photosmart 8100 werkt niet op W10.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn printer krijg ik maar niet aan de praat op mijn laptop. Drivers gezocht maar kan ze niet vinden. Printer wordt niet herkend door W10. Wat moet ik doen????????????????? Wie weet raad.
 
lees het volgende eens door ... HP-printers - Het ingebouwde printerstuurprogramma van Windows installeren en gebruiken. volg de stappen op ...
*Probeer anders eens de HP Support Assistant!
De HP Support Assistant is een standaard app op HP-pc's.
Deze app controleert het systeem en beveelt software en drivers aan die u nodig heeft om uw product up-to-date te houden.
Start de app via het blauwe vraagteken in het systeemvak of het menu Start: Klik vervolgens op 'Controleren op updates en berichten'.

**is de HP Support Assistant niet beschikbaar kun je deze vanaf hier ophalen ....dit is de nieuwste versie .
 
het is een feit dat HP sinds Windows 7 geen drivers meer aanbied ...namelijk zeggen ze dat deze via de Windows update binnen komen ...
probeer één van de 4 stappen ...start bij stap 1 en ga zo verder naar stap 4 indien het nodig is ...
*ik beveelde de HP Support Assistant aan maar garandeerde niets ...echter vrees ik er voor aangezien zelfs de HP Support Assistant het niet lukt je printer te installeren ...
 
ben je nog in het bezit van de orginele installatie cd die eerder bij aankoop aanwezig was ..
indien zo dien je deze setup uit te voeren als de administrator en waarschijnlijk ook in de compatibiliteitsmodus W7 sp1
 
heb juist nog eens gezocht naar een driver ... men zegt dus dat de driver in feite al aanwezig zou zijn op je systeem ...ook volgens dit onderstaande filmpje ..

*probeer anders eens deze HP Print en Scan dockter voor Windows te draaien .. indien het je niet duidelijk is via het filmpje .
 
heb je het eerder geplaatste filmpje al eens bekeken en opgevolgd...
*je zegt nu hij staat niet meer vermeld in apparaatbeheer d.w.z. dat deze eerder wel daar vermeld stond !
wel in dat geval had jij de probleemoplosser kunnen gebruiken die aanwezig is in de Windows 10.

**je had dit wel eerder mogen meedelen ...nergens in je eerdere berichten vermelde je dat de printer al geinstalleerd was en dat deze vervolgens ook te zien is ( was ) in apparaatbeheer ...wij de helpers in het algemeen veronderstelde dus dat dit de eerste keer was dat jij deze printer in gebruik wenste te nemen ..vervolgens gingen wij op zoek naar een driver maar daar zat het probleem niet ..immers was deze al geinstalleerd ..jij had wellicht een communicatie probleem tussen de printer en de Windows 10
 
jij heb blijkbaar met een spook pc te maken aangezien je niets bijzonders gedaan heb maar dat deze nu wel te voorschijn gekomen is in apparaatbeheer ... kan er nu geprint worden of niet indien niet volg je het 2de deel op van het filmpje ...vanaf 1.40
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan