HP Monitor E231

Johannes1956

Steunend lid
Vip Lid
Vandaag heeft mijn Beeldscherm de geest gegeven, meerdere regenbogen door elkaar te zien :p
Omdat ik altijd Refurbished spul koop ook nu weer een, oude monitor heeft het 12 jaar volgehouden was van 2013
Dus ook nu weer een grondig nagekeken Refurbished aangeschaft, deze keer een Dell UltraSharp 24 inch van 2015
even ter info , Computers en Beeldschermen staan bij mij altijd aan , alleen bij Updates worden ze vanzelf opnieuw opgestart.
Ook ik ben van mening No Waste No More (y)(y)

Ik vind die nog steeds nieuw aangeboden, dus recent of lang aangehouden model van toestel...
Laagste prijs nieuw = 218,- Euro incl. voetstatief.

Goeie refurbished koop gedaan ?

Ik heb al jaren de Dell UltraSharp in gebruik. Met gemengde gevoelens laat ik zeggen. HDMI werkt probleemloos.
MAAR, met displayport zijn er wel gekende issues waar geen oplossing voor is (in slaapstand gaan terwijl het scherm in gebruik is). De oplossingen door Dell aangebode zijn: alles uitzetten, ontkoppelen van het net en terug online brengen. Dus een k*k oplossing, welke er eigenlijk geen is.

Ik heb uiteraard ook eerst de Recensies doorgelezen, men is er tevreden mee
enige minpunt zou zijn geen Speakers aan boord, maar ja das voor mij bijzaak .
Ik ben er content mee, kleuren zijn Top, en ben nog geen gekke dingen tegengekomen (y)

het belangrijkste is: dat jij, als gebruiker/eigenaar, er tevreden over bent! wat de rest van mening is ... .
ik koop ook veel refurbished zaken ..., de nieuwste spullen zijn gewoon onbetaalbaar geworden. mijn laatste aankoop is een

HP - Prodesk 400 G6 Mini - Intel I5 10500T​

is gewoonweg een juweeltje ... so what?

Terug
Bovenaan