Windows 10 HP instant Inkt problem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand hoe ik terug normaal kan printen zonder hp instant inkt?Hp heeft mijn printer overgenomen en zolang ik niet 5 € per maand betaal aan hun, kan ik niet printen.Zit die code in de cartridges of hebben ze de bios geprogrammeerd van mijne printer.?

Wat is HP Instant Ink?

HP Instant Ink is een maandelijks opzegbaar plan waarmee je een vast aantal printjes per maand maakt.
Je HP wifi printer stuurt een seintje naar HP als de inkt op dreigt te raken.
Vervolgens ontvang je inkt die geschikt is voor je HP printer.
De cartridges krijg je automatisch thuisbezorgd.
Hoe vaak je een nieuwe cartridge krijgt, is afhankelijk van je gekozen printplan.
Daarom krijg je niet op bepaalde tijdperiodes nieuwe inkt, maar alleen zodra je inkt bijna op is.

meld je dus aan bij hp en zeg dit abo op .. !

Wat is HP Instant Ink?

HP Instant Ink is een maandelijks opzegbaar plan waarmee je een vast aantal printjes per maand maakt.
Je HP wifi printer stuurt een seintje naar HP als de inkt op dreigt te raken.
Vervolgens ontvang je inkt die geschikt is voor je HP printer.
De cartridges krijg je automatisch thuisbezorgd.
Hoe vaak je een nieuwe cartridge krijgt, is afhankelijk van je gekozen printplan.
Daarom krijg je niet op bepaalde tijdperiodes nieuwe inkt, maar alleen zodra je inkt bijna op is.

meld je dus aan bij hp en zeg dit abo op .. !
Ik heb me aangemeld bij HP en kan het abo niet opzeggen.HP heeft als het ware mijne printer in beslag genomen.

Stappenplan opzeggen HP Instant Ink
  1. Ga naar het 'Status' vlak. Selecteer de printer waar je het abonnement van wilt annuleren.
  2. Klik op 'Mijn account' (links) en vervolgens op 'Accountinstellingen'.
  3. Klik vervolgens op 'Mijn HP Instant Ink-abonnement annuleren'.
of dit:

Open HP Smart op je pc - Klik op het icoontje "Instant Ink" - Ga naar "Mijn account" - klik onderaan op "HP instant ink opzeggen"
HP ink.png

Ik heb mij laten vangen door hun aanbod van 3€ per cartridge
Bij een HP Instant Ink abonnement is er toch nergens een prijs bepaald voor de cartridges!!!!
Hoe komt u dan aan € 3 voor een cartridge?
U betaald gewoon een vast bedrag voor X aantal pagina's per maand, hoeveel inkt u ook verbruikt.
Een A4 met slechts 1 letter op telt voor 1 pagina en een kleurenfoto ook.
Bent u wel zeker dat u het abonnement hebt afgesloten bij HP zelf en niet bij een leverancier van inkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan