Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hotmail is toch Oulook.com
m.a.w. msn bestaat niet meer tenzij jij deFacebook Messenger bedoeld...om deze te kunnen gebruiken log je dus in met je Facebook log in gegevens ...
Bij het aanmelden microsoft krijg ik venster met "er wordt gewacht op..." verder gaat het niet,pagina opend niet.Tot verleden week kreeg ik op taakbalk te zien hoeveel nieuwe mails ik had,nu niet meer.Denk toch dat er iets schort aan mijn instellingen.
je bedoeld bij het aanmelden dan waarschijnlijk https://login.live.com/login.srf?wa=...obrandid=90015
*indien je deze dus bedoeld dien jij je aan te melden via je Microsoft inlog gegevens … gebruik je hier dan de premium versie van of eerder de beta .
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.