Status
Niet open voor verdere reacties.

Jdr

Steunend lid
Vip Lid
Goede Morgen,
Had een laptop om terug aan de praat te krijgen wat ondertussen gelukt is. Eigenaar had echter al een nieuwe laptop gekocht en ik heb daar alle gegevens van eerste pc op gezet, tot daar alles ok. Die persoon werkt al lang met Hotmail wil die nu op zijn nieuwe laptop ook verder gebruiken. Dat lukt niet.
Ik weet dat je g-mail op iedere pc kunt gebruiken maar gaat dat ook met de verouderde hotmail? De niuwe laptop heeft een andere account misschien is dat het probleem?
Dank voor hulp.
Groeten
JDR
 
concreet heeft dus de eigenaar van de laptop een nieuwe gekocht ( wellicht heeft deze nieuwe dan ook er de Windows8.1 opstaan !) en heeft deze eigenaar dus een Microsoft account aangemaakt ...hij kon dus dan ook het Hotmail (email adres) gebruiken bij het inloggen op het Microsoft account ..
maar daar gaat wellicht je vraag niet over ...
jij wilt denkelijk Hotmail gebruiken ...weet dat Hotmail nu Outlook.com is dus indien je met het Hotmail adres inlog op https://login.live.com/ dan kun je dat email adres blijven gebruiken
 
de nieuwe laptop heeft een andere account en een outlook.com adres aangemaakt, als ik daar het hotmail adres van de eerste laptop wil opzetten krijg ik bericht dat dit adres al bestaat.Zou het dan niet beter zijn om op beide laptops het e-mail programma outlook.com te annuleren en dan op de nieuwe pc het hotmailadres van de oude laptop zetten.
Het wordt ingewikkeld hé!
 
Ja ik heb het gesnapt!
Zelf heb ik nooit met Hotmail gewerkt en omdat de laptop kadul was liep e.e.a mis.
Op de nieuwe laptop alles ok nu en op de oude heb ik een nieuwe hd geplaatst en moet ik herinstalleren.
Alleen zoek ik een recente versie van W7 om niet weer een dag met updates bezig te zijn.
De licentiecode heb ik uiteraard.
Groeten en bedankt voor al Uw moeite.
Jdr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan