Windows 10 Hoog contrast

Speurneus

Steunend lid
Vip Lid
Goeiemiddag. Op de PC van een vriend (Windows 10 Home) staat Hoog contrast ingesteld. Daardoor zijn (vermoed ik) nogal wat velden niet zichtbaar in EM Client, pas als je de muisaanwijzer er op zet wordt het zichtbaar. Ik kan dat hoog contrast echter niet uitzetten. Heeft iemand een idee hoe ik dat weer goed krijg ?

Goeiemorgen LP. Ja, ik ben goed thuis in computers en weet ook de procedure om e.e.a. anders in te stellen, maar dat is hier juist het punt, dat gaat niet, ik kan het niet wijzigen. Er volgt dan een melding dat ik een ander thema moet kiezen, maar dat gaat evenmin.

Gebruikers zijn nooit admins maar ze kunnen wel admin rechten hebben maar bij door Windows gevaarlijke handelingen vermoens dien je de uitvoering als admin goed te keuren.

Ik kan hier als gebruiker die hoog contrast gewoon aan en uit zetten, denk ook niet dat dat het probleem is.

Zou de boel eens laten scannen, is voor W11 maar dat hetzelfde voor W10.

Na de feestdagen zal ik daar nog eens naar kijken. Maar het punt was doordat hoog contrast aan staat (en niet uitgezet kan worden, zijn veel velden in EM Client onzichtbaar totdat je er met de muisaanwijzer op gaat staan.

Terug
Bovenaan