hoi ik ben Joost..en ik heb een usb stick probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hello,
Joost uit Arnhem 28 jaar.
En ik zit met een probleem met een USB stick die ik uit mn computer heb getrokken waarna alle data niet meer zichtbaar was!
Zoeken dus!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je stick werd wellicht los getrokken van de computer terwijl deze ingebruik was , daardoor heeft deze nu een RAW partitie gekregen en is de data die erop stond niet benader baar .
kun je de controlle eens doen of mijn vermoeden klopt ..
hier voor plug je de stick in de computer ..
rechts klik op computer en je kies beheer
klik in het volgende scherm aan de linker kant op schijfbeheer...
alle aangeslotenne media's worden weer gegeven ..
wat zie je staan bij de usb stick?
 
Thnxz voor de snelle reactie. ik heb inderdaad de stick eruit getrokken terwijl de computer waarschijnlijk nog bezig was met het kopieren van een bestand.
Als ik doe wat je vroeg geeft de comp het volgende aan:
Volume: (F:)
Indeling: Eenvoudig
Type: Standaard
Bestandssysteem: FAT32
Status: In orde (actief, primaire partitie)

Zie ook bijgevoegde foto!

stick.jpg
 
wel ik heb juist de test gedaan met een leegge geformateerde (fat32) usb stick
ik heb namelijk van een externe schijf een pdf bestand (manual) gekopieerd naar deze 4gb usb stick ..
tijdens het kopieeren heb ik met opzet de stick uit de computer getrokken ..
het kopieeren heb ik dan afgebroken .
de stick heb ik er terug ingeplugt op de pc
nu kreeg ik direct een melding ...deze melding gaf dus aan dat er een probleem was met de stick en vroeg of ik de stick wilde controleren op fouten ...
deze controlle heb ik weggeklikt ..
daarop heb ik de usb stick aangeklikt...
de map van het te kopieeren bestand stond wel op deze stick ...
maar het pdf dat dan in deze map zou moeten gezeten hebben was niet te openen ...
de stick zelf bleef ook dus benaderbaar ...
besluit :
indien er geen waardevolle gegevens op de stick staan verwijder je de leegge mappen ...
indien er wel belangrijke gegevens opstaan kun je eens proberen met RECUVA om deze verloren gewaande gegevens terug te halen ...
denk er aan dat je de gegevens die terug gevonden worden laat weg schrijven naar een andere plaats dan je stick ...
 
Het gekke is dat ik geen melding van de computer kreeg, ik haalde m uit de dekstop, duwde m in de laptop en toen gaf die de melding "deze map is leeg". Via eigenschappen zie je dat er dan nog 3.77GB op de stick staat.
Ik heb RECUVA geprobeerd maar die recovert "slechts" 480MB. ik had gister zelf ook nog zitten rommelen met ZAR9.2 maar daarmee kan je maar 100MB per keer herstellen, irritant dus... Nog meer tips?
stick2.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan