Naar aanleiding van dit topic http://www.pctuts.be/f347/virusscanner-mbam-verminkt-windows-computers-43863/#post159091 , en de reactie van Pluis
Een voorbeeldje
Hier bij ons zeg je tegen iemand die stilletjes praat en hem of haar dan niet begrijpt. Wil je eens wat harder klappen , terwijl men ergens anders zal zeggen , wil je wat luider spreken.
Stel je voor, twee jonge moeders met hun kindje bij zich ontmoeten elkaar , en de ene zegt tegen de andere. Hoe gaat het met jouw kleine, de mijne die klapt al zeer goed.
heb ik dit topic gestart "Hoe zeggen julllie het?"Nu je het toch over taalverschillen hebt, ik moest het woord "kemel" zelfs even opzoeken in het woordenboek.
Ik geloof niet dat iemand bij mij in de buurt dit woord ooit gebruikt.
Een voorbeeldje
Hier bij ons zeg je tegen iemand die stilletjes praat en hem of haar dan niet begrijpt. Wil je eens wat harder klappen , terwijl men ergens anders zal zeggen , wil je wat luider spreken.
Stel je voor, twee jonge moeders met hun kindje bij zich ontmoeten elkaar , en de ene zegt tegen de andere. Hoe gaat het met jouw kleine, de mijne die klapt al zeer goed.