Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze kan je vinden C:\Users

En... hoe kan je die map 'afleiden' naar een andere partitie met de bedoeling gegevensverlies te vermijden bij een crash op C: ?
Je kan uiteraard regelmatig een back-up nemen, maar het zou blijkbaar ook mogelijk zijn via een permanente 'plaatsing' op een andere partitie en/of schijf.

Met dank bij voorbaat voor de antwoorden hierop!

:applaus:
 
Wie zijn documenten, muziek, afbeeldingen niet wil kwijtraken bij een format C:, of zuinig wil zijn op ruimte op de actieve partitie, kan overwegen om de map Mijn documenten te verplaatsen naar een andere partitie.

Deze handleiding zal ik proberen deze week nog te maken.
 
Het is toch niet zo simpel als bijvoorbeeld de map 'Mijn documenten' te selecteren -> eigenschappen -> Locatie en daar in de 'balk' een andere drive en map op te geven?
Of vergis ik me?
In elk geval, ik wacht nog even op je 'handleding'!
Bedankt voor de reactie!
Eddy
 
dat wat u bedoeld?
 

Bijlagen

  • Documenten verplaatsen.JPG
    Documenten verplaatsen.JPG
    41.7 KB · Weergaven: 106
Dit is inderdaad wat ik bedoelde.
Maar... 'niet de local settings van de user' -> die gaan niet mee daarnaartoe. Wat is daarvan de consequentie? Wil dit zeggen dat de nieuwe toegevoegde bestanden 'niet' rechtstreeks naar de nieuw gekozen locatie gaan?
Bedankt alvast voor de medewerking. Dit is alweer een stapje dichter bij een veiliger systeem (in geval van crash C:).
M.v.g.,
Eddy
 
Is mogelijk in xp en vista hoor. Ik zal proberen morgen deze te plaatsen maar ben volop bezig thuis te verven en te behangen.
 
Laatst bewerkt:
Kan jij.... of iemand anders... mij begot eens aantonen waar di 'beruchte' BUTTON zich bevindt waarmee ik kan aanduiden dat een vraag is opgelost ?

Met dank bij voorbaat!
 
Kan jij.... of iemand anders... mij begot eens aantonen waar di 'beruchte' BUTTON zich bevindt waarmee ik kan aanduiden dat een vraag is opgelost ?

Met dank bij voorbaat!

Zie mijn handtekening hier onder maar eens, ik heb je topic gesloten,:duimop:

En antwoord op je vraag..... scroll bijdeze berichten helemaal naar beneden dan zie je links onder markeer opgelost staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan