Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
klik start >instellingen>bijwerken en beveiliging >backup
wellicht staat hier bij u dan een station geselecteerd (ik kan dit niet zien aangezien bestandsgeschiedenis aanmaken hier niet gebruikt word ook staat de backup functie hier dus effectief uit ) jij zou dus ook verder kunnen klikken indien je dus geen ander station wens te gebruiken ...dan klik je dus verder op "meer opties ">zie geavanceerde instellingen ..
aangezien hier niets aanstaat krijg ik nu de vraag om deze in te schakelen ...jij zou wellicht hier de optie krijgen om deze dan uit te schakelen met de vraag of je dan ook de eerder aangemaakte bestandsgeschiedenis bestanden wenst te verwijderen ...
inderdaad nu worden er geen bestandsgeschiedenis bestanden weggeschreven ... nu dien je ook nog eens na te gaan of het automatisch aanmaken van backup's uit staat ...
*bestandgeschiedenis is niet te vergelijken met een volledige backup .
ga wederom via start naar backup en klik nu verder op "ga naar backup maken en terugzetten (Windows 7)
aangezien ik ook dit niet automatisch laat gebeuren staat er bij mij nu "Windows backup is niet geconfigureerd " jij zal waarschijnlijk hier dan de optie vermeld zien om deze als nog uit te zetten .