F
floydianharry
Gast
Hi allemaal, ik heb iets geks in Outlook Express wat ik niet opgelost krijg.
Het programma start normaal, haalt ook alle mail normaal binnen en verzend ook mail normaal. Maar nu komt het, ik kan sinds enkele dagen niet meer klikken op een "link"in een bericht. (d.w.z. ik kan er wel op klikken maar er gebeurt niets) en als ik ga naat opties, dan bevriest het scherm van outlook Express voor ongeveer 1 minuut en kan ik niets doen. Mail blijft evenwel normal binenkomen.
Help??[OPLOSSING]
Het programma start normaal, haalt ook alle mail normaal binnen en verzend ook mail normaal. Maar nu komt het, ik kan sinds enkele dagen niet meer klikken op een "link"in een bericht. (d.w.z. ik kan er wel op klikken maar er gebeurt niets) en als ik ga naat opties, dan bevriest het scherm van outlook Express voor ongeveer 1 minuut en kan ik niets doen. Mail blijft evenwel normal binenkomen.
Help??[OPLOSSING]
[/OPLOSSING]Hi, sorry mensen dat ik jullie niet eerder bericht heb, maar waarschijnlijk lag het aan m,n firewall (Comodo) in combinatie met i.e. 6. Firewall verwijderd en i.e. 7 erop gezet en het werkt weer. Ook draai ik nogal wat progjes op deze bak. (pentium 3 800 en 512 mb ram) zodat het geheel wel wat traag wordt. Het wordt denk ik tijd voor een nieuwe. Bedankt een ieder die mij van toch wel nuttige tips voorzien heeft.
Grtz,
Harry.
Laatst bewerkt door een moderator: