Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Beste mensen een vraagje. Als ik mijn Windows 7 64 bit wil updaten door Windows update aan te klikken krijg ik steeds onderstaande scherm en zie ik al een poosje geen gewone updates meer voor voor mij eigen Windows 7. Weet iemand van jullie hoe ik van dat scherm af kan komen want ik wil geen Windows 10, ik wil updates zien voor Windows 7.
Alvast bedankt voor jullie hulp.

Schirmfoto_2015-11-29_094753.jpg

Met vriendelijke groet
Crimpak
 
Alles van WIN 10 verwijderen en ook niet meer lastig gevallen worden voor deze update.
1) Eerst kijken of alle verborgen bestanden weer gegeven worden in verkenner: Klik in windows verkenner op Organiseren, Nadien op Map- en zoekopties en ga naar het tabblad weergave. In de lijst dien je voor VERBORGEN BESTANDEN, MAPPEN en STATIONS WEERGEVEN te kiezen.
2) UPDATES verwijderen. Om te voorkomen dat windows na het verwijderen alles terug gaat plaatsen moeten er een paar stappen doorlopen worden:
a) best via Configuratiescherm ga je naar programma's en onderdelen. Klik nu op geïnstalleerde updates weergeven. Belangrijk dat je nu volgen de verwijderd (Win7) KB3035583, KB2952664 en KB3021917. ( (Win8): KB3035583, KB3044374 en KB2976978g)
b) UPDATES BLOKKEREN: ga via configuratiescherm naar: WINDOWS UPDATE en klik op alle beschikbare updates weergeven. Klik nu met de rechter muisknop op juiste updates en kies voor UPDATE VERBERGEN. Herstart nu je computer.
c) Na het opnieuw opstarten kan je nu de folder van WIn 10 verwijderen, gebruik hiervoor best de functie schijfopruiming. Klik op het zoekveld in menu start en type: schijf klik nu bovenaan op schijfopruiming.Klik op C-schijf, Klik in het nieuwe venster op systeembestanden opschonen, klik wederom op C-schijf en wacht tot de analyse is voltooid. In de verschenen lijst zal je Tijdelijke Windows-installatiebestanden zien staan. Vink deze aan en kies OK.
ALS JE NU NA DE UITVOERING NAAR DE C-SCHIJF GAAT ZAL JE MERKEN DAT HET VERBORGEN BESTAND $WINDOWS.~BT (WIN10 installatiemap) volledig verdwenen is , alsook het WINDOWS-ICOONTJE in de taakbalk.
 
Hallo Ghost, dat is nog eens een flinke uitleg.Erg bedankt en ik ga ook deze uitleg even helemaal doorlopen.
Nogmaals bedankt voor je hulp.

Groetjes en fijne dag verder
Crimpak
 
Het kan zijn dat je de handeling eens 2x moet uitvoeren. Op mijn computer heb ik het 2x moeten doen. Ik had diverse problemen met Win 10 door de update. Terug naar vorige versie was een totale hel. EEN GOEDE back-up van uw werkend systeem = zeker veel tijd ( geld waard ).Tot op heden merk ik geen enkel spoor van Win10.
 
Hallo ghost,
ja ze laten geen mogelijkheid onbenut en doen er wel alles aan om W10 door je keel te duwen maar het gaat helemaal goed komen. Ik blijf lekker bij W7 die al heel lang naar alle tevredenheid werkt.
Groetjes
Crimpak
 
Hoi Lana, weet je wat ik nog het ergste vind, dat die lui zoveel macht hebben en dat ze straks gewoon geen updates geven voor overige Windows versies en we nog maar 1 optie hebben Windows 10. Daar zou de Internationale Mededingingsautoriteit wat aan moeten doen want dit is wel een heel eng voorbeeld van een monopoliepositie.
Groetjes en fijne avond allemaal
Crimpak
 
Sterker nog, Microsoft heeft al ruim een jaar geleden deels de support stilgelegd voor Windows 7.
Microsoft brengt géén verbeteringen meer uit aan deze besturing. Wel zal het beveilingsupdates uitbrengen tot zo uit mijn hoofd ergens in 2020.
We zullen dus over ruim 4 jaar zien wat er gebeurd. De datum van ondersteuning via updates voor Windows XP werd ook steeds verlengt omdat dit een populaire besturing was.

Helaas dreigt Windows 10 op dit moment populairiteit te winnen t.o.v. W7.
 
De ondersteuning (Updates) voor windows 7 is gestopt , voor Windows 7 SP1 Verschijnen nog updates en beveiligingsupdates tot 14 januari 2020.
Vind hier de cyclussen.

Echt populair was Windows 10 voor mij toch niet hoor, en ik heb terug een downgrade uitgevoerd naar W7 .
 
Gelukkig, kunnen we voorlopig nog even genieten van W7 en tegen die tijd mag ik hopen dat W10 net zo populair is geworden. Maar ik blijf het een ongezonde monopoliepositie vinden. Heeeeeeeeeeeeeel veel macht vanuit 1 organisatie.
Groetjes crimpak en fijne dag verder
 
Ik wil toch ook een goed woordje doen voor Microsoft hier. Je krijgt een goed product, en beveiligingsupdates tot 2020 op Windows 7! Ik zie niet onmiddellijk wat dit bedrijf verkeert doet. Kijk naar Apple, veel duurder en de producten zijn 100% wegwerp bij EOL. Support daar is veel veel korter. Microsoft is groot, maar wilt dit zeggen dat ze een consumenten informatica product meer dan 20 jaar moeten ondersteunen? Ik denk dat je zeer weinig consumenten producten gaat vinden die zoiets doen.
Wat Windows 10 betreft, smaken verschillen. Maar hier zie ik net dezelfde evolutie als ten tijde van Windows XP - Vista en Windows 7. XP was absoluut de beste, maar kijk nu...? Windows 7 heeft dit met veel overtuiging vervangen. Ik zie eigenlijk geen onoverkomelijke feiten met Windows 10 tov Windows 7. Dit is voor mij een waardige opvolger. Koop je een nieuwe auto, dan gaat die ook iets verschillen met je vorige. Is dit slecht?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan