(Rudy,
'k Heb intussen die Norton verwijderd en AVG geplaatst, maar dat probleem blijft zich stellen, 'k zit maw nog steeds op een onbeveiligde lijn.)
Bij deze heb ik nog een 2de probleem vastgesteld, daar stond een trial van 2007 Office op die laptop, ik krijg die niet verwijderd, er komt een boodschap
dat die is beschadigd en vanaf de cd/dvd moet herbeginnen, alleen is daar geen cd/dvd van. 'k Heb hier die tool gedownload ivm 2007 Office, maar dat helpt
ook niet.
Mvg
Garreth
[OPLOSSING]Goede programma's om te verwijderen zijn:
Your uninstaller (shareware)
Revo uninstaller (freeware)
'k Heb intussen die Norton verwijderd en AVG geplaatst, maar dat probleem blijft zich stellen, 'k zit maw nog steeds op een onbeveiligde lijn.)
Bij deze heb ik nog een 2de probleem vastgesteld, daar stond een trial van 2007 Office op die laptop, ik krijg die niet verwijderd, er komt een boodschap
dat die is beschadigd en vanaf de cd/dvd moet herbeginnen, alleen is daar geen cd/dvd van. 'k Heb hier die tool gedownload ivm 2007 Office, maar dat helpt
ook niet.
Mvg
Garreth
[OPLOSSING]Goede programma's om te verwijderen zijn:
Your uninstaller (shareware)
Revo uninstaller (freeware)
[/OPLOSSING]Hello,
't Is me gelukt met Your Uninstaller trial versie, heb Revo uninstaller niet geprobeerd. Bedankt iedereen voor de geboden hulp, en hier mag slotje op.
Laatst bewerkt door een moderator: