Beeld hln.be

Status
Niet open voor verdere reacties.

strikerfox

Steunend lid
Vip Lid

Deze video is helaas niet meer beschikbaar, of nog niet gepubliceerd.​

Ik kan eigenlijk geen video(s) meer bekijken op het hln.be, voor andere nieuws sites zoals het het nieuwblad en youtube,is er geen enkel probleem. dat is al enkele weken zo.
m.v.g.
Guido.

1) ben je geabbonneerd daar?

kan je dezxe video wel zien? (btw schandalig deze nazi groet?)

video.png

Dit vb. van @Aardbei is niet helemaal sluitend, want het is eigenlijk geen video van HLN, denk ik - maar een embedding vanuit een externe bron, vb. X ... als je je browser geen toestemming hebt gegeven voor dit soort "redirects" komt die video er niet door, maar dan zou je in de plaats een bericht moeten zien staan dat daar op wijst...

Zie je zoiets ?

Klik rechtsboven op de drie puntjes (in Edge) en kies voor "instellingen". Kies daar in het lijstje voor "Privacy, zoeken en services" en overloop eens aan de rechterkant of je daar iets kan wijzigen/aanpassen.
Kijk ook eens via diezelfde puntjes naar de extensies of je daar iets kan verwijderen. Soms is een corrupte extensie de oorzaak van dit euvel.

Heeft op zich niets te maken met het al dan niet hebben van een abonnement. Dan raak je zo ver zelfs niet.

Lijkt erop dat je een (ad)blocker gebruikt die wat tegenhoud. Ikzelf heb ook verschillende DNS entries moeten whitelisten op men DNS Guard (ad blocker) om alles van HLN correct door te laten. Veel van die videos hangen samen met allerhande trackers etc. Moet je er deels bijnemen dan. Of het werkt niet.

Heeft op zich niets te maken met het al dan niet hebben van een abonnement. Dan raak je zo ver zelfs niet.

Lijkt erop dat je een (ad)blocker gebruikt die wat tegenhoud. Ikzelf heb ook verschillende DNS entries moeten whitelisten op men DNS Guard (ad blocker) om alles van HLN correct door te laten. Veel van die videos hangen samen met allerhande trackers etc. Moet je er deels bijnemen dan. Of het werkt niet.
ik gebruik altijd een adblocker (zit standaard ingebouwd in slimjet browser) dus daar kan het niet aan liggen lijkt me.
en gebruik zeker geen edge browser.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan