je begrijp mijn vorige bericht niet .....
ik zal je het in gewone taal uitleggen ...
de via door u meegedeelde S/N nummer laat ons enkel toe om drivers op te halen ....
jij wilt echter een recovery dvd van PB zelf , wel dan dien jij telefonisch contact met hen te nemen en hen uw S/N nummer door te geven met de vraag u deze recovery dvd op te sturen ...
denk er aan dat hier kosten voor aangerekend word...
**de contact gegevens heb ik eerder al geplaatst.**
*****foutje van mij betreffende de recovery optie ....
lees onderstaande goed door !!!
Een Packard Bell FabrieksInstelling oproepen
1..zet de pc aan
2..van het moment het P.B. logo verschijnt druk je op F8 ( verschillende keren achter elkaar )
note : als je te lang wacht of niet snel genoeg tokkelt en het windows logo verschijnt schakel je pc dan uit en probeer het opnieuw !
3...selecteer Repair your Computer
het scherm System Recovery Options verschijnt
4..Selecteer een toetsenbordindeling en klik op Volgende.
5...om toegang te krijgen tot de herstel opties moet u zich aanmelden als een lokaale gebruiker .
om toegang te krijgen tot de opdrachtpropmt , typ u Administrator in het veld Gebruikersnaam en klik u op ok
6...klik op P.B. Factory Image Restore.
het welkoms scherm van de P.B factory image restore verschijnt nu .
note : afhankelijk welke instellingen toegepast zijn kan je hier de keuze hebben tussen ...
*P.B. FACTORY TOOLS
*P.B. FACTORY IMAGE RESTORE
7..klik Volgende het bevestigings scherm verschijnt nu
note: hier kun je , je nog bedenken ! indien nodig !!
8.. indien je verder wenst te gaan met het terug zetten van de fabrieks instellingen dan bevestig je hier je keuze en klik je op VOLGENDE
er verschijnt een bericht als de bewerking gedaan is ..
9..klik dan op afsluiten en herstart de computer