Herhalende vraag om wachtwoord en Gebruikersnaam outlook

• Onderwerp starter Onderwerp starter elzo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

elzo

Steunend lid
Vip Lid
LS,

Ik gebruik als mailprogramma OutlookOffice. Dit werkt uitstekend. Maar ik krijg om de haverklap een verzoek om WW en gebruikersnaam in te vullen (of bevestigen)…

Zeuren.JPG

Ik heb bij Ziggo mijn wachtwoord voor email al gewijzigd en de email op mijn PC en telefoon werken met dit WW verder zonder probleem. Ook in Ziggomail (ter contole) geen enkel probleem.
Alleen dat irritante schermpje dat steeds weer op mijn scherm verschijnt, is het probleem...
Wat te doen ?

Met vriendelijke groet, Elzo

Enkel bij dit? Indien het bij alles is zou ik zeggen dat je Cache geheugen is geleegd en dat je daarom alle WW en paswoorden terug moet ingegeven, maar als het enkel bij dit is heb ik niet meteen een idee waarom juist bij dit wel en bij de rest niet.

UPC & Chello – Pop3

Pop3 server: pop3.upcmail.nl
Beveiligingstype: SSL
Poort: van je provider

SMTP-server: smtp.upcmail.nl
Beveiligingstype: SSL
Poort: 25

UPC & Chello – IMAP

Dit is niet mogelijk bij UPC

Ziggo – Pop3

Pop3 server: pop.ziggo.nl
Beveiligingstype: ‘aanmelden met beveiligd wachtwoord verificatie’ niet aanzetten (geen SSL)
Poort: van je provider

SMTP-server: smtp.ziggo.nl
Beveiligingstype: ‘aanmelden met beveiligd wachtwoord verificatie’ niet aanzetten (geen SSL)
Poort: 587

• Leuk
Waarderingen: Ivan
Ik heb in Outlook Office 365 bij de instellingen voor uitgaande mail een aanvulling (geel gemarkeerd) gedaan. Heb het 2 dagen aangezien en alles lijkt nu goed te werken. Geen herhalende vraag om WW meer...
Zeuren (3).jpg
Ik wil U allen heel hartelijk danken voor de tips en aanwijzigen !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan