Status
Niet open voor verdere reacties.
Een tijdje geleden kreeg ik een "cameraatje" van testaankoop, ik installeerde het, en plots sloeg mijn laptop tilt
windows xp, toshiba
elke keer als ik iets in mijn usb poorten stak sloeg mijn laptop uit.Als ik verder ging zoeken vond ik ook geen fouten aangeduid bij mijn usb.
Na enkle dagen was dit uit zichzelf opgelost.
Vanmorgen steekt mijn dochter een kaartlezer in mijn laptop en weer slaan al mijn usb poorten tilt, ik had nochtans net daarvoor muziek op mijn gsm gezet via de usb kabel zonder problemen.
Heb systeemherstel gedaan, heb mijn laptop volledig afgesloten, had de foutmelding genoteerd, maar helaas verandert de precies elke keer
weten jullie wat ik hier aan kan doen????

;!
 
;!
moet ik daar iets voor kopen ofzo
wat is dat voor iets
ben op dat gebied wel een leek hoor

in principe zijn driver scanners betalend, maar er zijn er wel enkelen die een trial of light versie aanbieden.

hier heb je driver magician lite. installeer en laat het prog draaien. hij zal aangeven welke drivers verouderd zijn en voorstellen nieuwe te downloaden.
 

Bijlagen

  • DML.rar
    1.5 MB · Weergaven: 121
in principe zijn driver scanners betalend, maar er zijn er wel enkelen die een trial of light versie aanbieden.

hier heb je driver magician lite. installeer en laat het prog draaien. hij zal aangeven welke drivers verouderd zijn en voorstellen nieuwe te downloaden.


oké, nu voel ik me dus echt héél dom hé
heb dat bestandje willen openen en windows kan dat niet openen zegt dat laptopje hier tegen me :vraagteken:
ik wou me nu wel en andere aanschaffen, maar pas tegen mei
 
thx,
heb alles mooi ingevuld, maar die winrar kom ik niet tegen in de lijst
als ik de recentste dowload aanklik kom ik in dat zipgedoe
ik kan dat wel unzippen maar weet dan niet hoe ik verder moet
sorry ze het is echt hopeloos met me
op het moment zet mijn vriend mijn foto's op zijn laptop en mailt die door naar mij
ik vrees dat ik me gewoon een nieuwe ga gaan aanschaffen;!
 
thx,
heb alles mooi ingevuld, maar die winrar kom ik niet tegen in de lijst
als ik de recentste dowload aanklik kom ik in dat zipgedoe
ik kan dat wel unzippen maar weet dan niet hoe ik verder moet
sorry ze het is echt hopeloos met me
op het moment zet mijn vriend mijn foto's op zijn laptop en mailt die door naar mij
ik vrees dat ik me gewoon een nieuwe ga gaan aanschaffen;!

een.rar is natuurlijk geen .zip. eens de .rar-file open zit je in een gewoon browse-venster

google 'free winrar' en installeer. nu kan je mijn bestand openen. het prog gaat aangeven of je drivers mss out of date zijn. indien hiermee geen oplossing gevonden, zijn er vele progs online te vinden die je webcam aan de praat gaan krijgen. meestal betalend, maar het web is groot hé ;)
 
thx,
heb alles mooi ingevuld, maar die winrar kom ik niet tegen in de lijst
als ik de recentste dowload aanklik kom ik in dat zipgedoe
ik kan dat wel unzippen maar weet dan niet hoe ik verder moet
sorry ze het is echt hopeloos met me
op het moment zet mijn vriend mijn foto's op zijn laptop en mailt die door naar mij
ik vrees dat ik me gewoon een nieuwe ga gaan aanschaffen;!

als je een goed gratis progje wil om .zip, .rar enz... uit te pakken installeer je gewoon 7-Zip een klein maar goed programma en heel belangrijk volledig gratis. Je kan het hier halen, gewoon effe opslaan in een mapje op je bureaublad en daarna op dubbelklikken en gewoon de installatie volgen. Eenmaal geinstalleerd rechtsklikken op dat bestandje (dat windows niet open kreeg) en in het menutje kiezen voor 7-Zip in het menutje dat dan open voor bestanden uitpakken hier kan je dan weer aangeven in welke map hij moet uitpakken (desnoods in de zelfde map als het zip of rar bestandje) en klaar is ie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan