Windows 10 HELENA ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gibsonmil

Steunend lid
Vip Lid
Na recent bezoek aan mijn huisarts, kreeg ik een mail van ene "Helena" die beweerde dat ik met hun software (app ?) detail van mijn medicatie-voorschrift (op mijn pas) kon inkijken èn controleren. Uiteraard heb ik hier om begrijpelijke reden niet op gereageerd en vraag me af of ik hier niet te maken heb met een poging tot....??
 
Bij het registreren, vraagt Helena om een Gsm-nummer, maar ik wil helemaal mijn GSM nummer niet vrijgeven, daar ik deze gekocht voor mezelf en niet voor de overheid. Wil de overheid mijn Gsm-nummer dan moeten ze maar mijn GSM-abonnement zelf betalen, maw ervoor zorgen dat de providers niet zoveel in de pap te brokken hebben.
 
@magnum Dat is duidelijk héél erg flauw hé ... Helena vraagt niets van jou en al zeker niet op vraag van de overheid. Ze hebben enkel dat nr. nodig om met jou te communiceren en meldingen te sturen. Als je van hun diensten gebruik wil maken is dat niet te vermijden. En dat geldt overal en altijd : als je wagen binnendoet voor onderhoud en je wil dat de garagehouder je verwittigd als je wagen klaar is geef je ook je nummer hé ... de tijd van de postduif ligt achter ons. Voor Helena ligt dat niet anders ... wil je dat niet, dan kan je hun diensten uiteraard niet gebruiken. Niet hun probleem éh... wel dienstverlening minder voor jou.
 
Het helpt in heel veel zaken.
Het geeft U meldingen als er nieuwe medicatie voor u klaar ligt. De apotheker kan mits uw pas eenmalig ingelezen u de nodige beschikbare medicatie bezorgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan