Status
Niet open voor verdere reacties.
G

gift

Gast
vraagje waar ik al heel lang zit!het is geen probleem hoor!
heb twee HD waar geen geen OS op geraakt...zeker laatste waar OS op stond..kreeg één crash en kon geen WIN7 meer instaleren..ok nieuwe Hd gekocht...die kapotte laten steken in pc...daar mijn films en muziek en progs op gezet...en dat werkt wel...nu heb ik die HD in ICY BOX gestoken en ook alles werkt perfect!!! dit is wat ik niet echt snap!(heb wel één idee)
ook eens gebrobeerd image schrijven na zelfde HD lukte ook niet.
wie me daar klein uitlegje over geef zal dankbaar zijn ...zo leer ik weer beetje bij....of me zegd pas met je films want zo kunnen één van de niks meer!
grtjs
lautus
 
Wat bedoel je met waarop geen OS geraakt. Ik heb een vermoeden dat je er geen Windows OS (meer) kan op installeren, maar een Linux OS zoals Ubuntu, Linux Mint zou wel lukken.
 
Ik heb een vermoeden dat je er geen Windows OS (meer) kan op installeren
Idd Swake zo is het....dat is juist wat ik niet echt snap...je kan nog veel met die schijven...voor Win is ze kapot!
wil daar één beetje uitleg over als iemand het weet he!
heb geen probleem op moment!
 
@Swake ja MBR was ..... had ook bad sectors !nog eens zeggen heb geen problemen hoor!Die Hd zit in één ICY BOX met film muziek en nog ...
alles werkt heel goed!vraag gewoon om uitleg hoe en wat?
 
Heb je uw Schijf wel van EXT4 naar NTFS geformateerd.
Als ik na gebruik van Ubuntu weer Windows Vista geinstalleerd heb op mijn Laptop Medion MD 98200 heb ik dat ook moeten doen.
 
sorry mensen weet dak ik me niet zo goed verstaan maak!!!
wil gewoon één uitleg hoe het komt dat je op één HD geen Windows meer kunt instaleren ..maar wel data er kunt opzetten...als daar uitleg voor bestaat he!
meer niet!heb echt geen enkel probleem..zodus niet achter oplossing zoeken;)
 
sorry mensen weet dak ik me niet zo goed verstaan maak!!!
wil gewoon één uitleg hoe het komt dat je op één HD geen Windows meer kunt instaleren ..maar wel data er kunt opzetten...als daar uitleg voor bestaat he!
meer niet!heb echt geen enkel probleem..zodus niet achter oplossing zoeken;)

Ik weet nu niet of je die HD terug geherpationeerd hebt, maar als je daar een logische partitie van gemaakt hebt ga je daar nooit een windows OS kunnen op installeren. op een logisch station of loogische partitie is het niet mogelijk een windows OS op te installeren. Daartegenover kan men Linux wel installeren op een logische partitie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan