Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
de schijven waar over hij het heeft komen uit een Philips tv Recorder en een Telenet DigiCorder..
(dit liet hij me verstaan in een prive bericht !)
Heb zo 2 schijven 1 is ide en de andere sata, komen uit een Indi en video recorder. lukt niet om ze te formateren, ook niet op andere computers.
Je hebt die in de computerkast zelf geplaatst?
Ik veronderstel dat er maar 32GB door Windows herkend word?
In het BIOS zelf , hoeveel GB krijg je daar te zien?
op mijn computer hangt een schijf van 2TB en dat is geen probleem. De oorzaak is dat deze schrijven van een video recorder komen en hier andere onleesbare partities op staan denk ik. Deze zouden weg moeten, maar hoe?
De schijf zou naar zijn defaulds moeten.
wat u ook eens kunt proberen is om naar schijfbeheer toe te gaan.
als het goed is zou uw harde schijf erbij moeten staan met de huidige ruimte én unallocated space.
verwijder vervolgens via schijfbeheer de partitie op de hardeschijf (als u alle ruimte wilt hebben) en maak een nieuwe partitie aan via schijfbeheer zelf.
dit kan als volgt.
- ga naar start en kies configuratiescherm.
- kies vervolgens systeem en beveiliging
- kies onder systeembeheer voor partities op hardeschijf maken en formatteren, hierdoor wordt schijfbeheer geopend.
- selecteer de hdd die u wilt aanpassen.
- klik met uw rechtermuisknop en selecteer volume verwijderen.
- wanneer deze is verwijderd klikt u vervolgens weer met uw rechtermuisknop op de gekozen hdd en dan selecteerd u nieuw eenvoudig volume aanmaken.
- hierin drukt u gewoon de hele tijd op volgende en onderweg kunt u alles naar smaak aanpassen (let wel op dat je het bestandssysteem "NTFS" pakt en "snelformatteren".
- nu wordt uw hdd gebruiksklaar gemaakt met de volledige schijfruimte.