Status
Niet open voor verdere reacties.

Faeskarel

Steunend lid
Vip Lid
Beste,

Ik bezit een Pc pentium 3 667 Mhz en mijn HD 20 Gb Seagate is vast gelopen, heb een 2 de hands gekocht van 80 Gb samsung.
Alles opnieuw geinstalleerd, normaal had ik 256 ram geheugen en heb er 512 bij gestoken werkte prima 768 ram, na de crach en herinstallatie nog 384 ram.
Laat ik enkel de 256 ram zitten heb ik 128 ram, zet ik enkel de 512 ram heb ik 256 ram.
Zit dat in het bios, heb eerst Format c gedaan en dan geinstalleerd.
Kan jij dat verklaren?

Groeten,
karel
 
staan er toevallig gezwollen condensatoren op uw moederbord?

Probeer is even de BIOS batterij te verwijderen zodat de Bios gereset wordt om hier problemen mee uit te sluiten.

Deze herkenning, is deze in Windows Of in de BIOS?

kijk in Windows is met CPUID in welke slots de PC welk memory detecteert?

CPUID

Misschien is het eens tijd voor een andere PC, voor een 50 tot 100 euro vindt u reeds goede Pentium 4 toestellen die een veelvoud van de snelheid van uw PC Bezitten, u kan de nieuw aangekochte harde schijf en het RAM geheugen in sommige gevallen ook gebruiken in uw andere PC.
 
Bedankt, ik laat wel iets weten, ga wel een andere pc aanschaffen, maar was benieuwd hoe dat kon en ga dat een snakijken.
 
Andere oorzaken kunnen zijn:

Dat het geheugen niet al te best is.
De geheugen repen botsen, ander merk, de snelheid kan ook een rol spelen.
Het kan ook zijn, door meer geheugen te plaatsen de snelheid van ander onderdelen in het systeem te laag is.
 
Beste Anke,

bedankt voor de reactie, voor de crash van de HD werkte het ram geheugen 768 prima, ik ben wel op zoek naar een andere Pc, maar wou graag weten hoe dit kan.

Grtn,

karel
 
slotje erop

slotje erop

Beste Anke,

bedankt voor de reactie, voor de crash van de HD werkte het ram geheugen 768 prima, ik ben wel op zoek naar een andere Pc, maar wou graag weten hoe dit kan.

Grtn,

karel

heb PM gekregen dat het opgelost is...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan