Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is inderdaad zo.Vroeger nooit problemen gehad em met win11 al 2e keer nu.Heb ik het juist voor dat het die Schijf 0 zou moeten zijn, nu niet toegewezen ?
Indien zo heb je iets fout gedaan bij de herinstallatie vrees ik.
Had ik ook in gedachten maar gaat dit niet fout lopen ?Moet je niet gewoon een letter toewijzen aan die schijf? Die heeft momenteel geen letter. Klik erop met rechts en kies voor "Stationsletter en paden wijzigen" en kies daar voor "toevoegen". Daar een stationsletter toewijzen en OK. Als dit niet lukt kan je best één van de andere bovenstaande methodes onderzoeken. En ook eens testen aan een ander systeem/pc indien mogelijk.
Spijtig dat afbeeldingen bij uitleg niet zichtbaar zijn maar is gelukt.Analyse.![]()
Bestanden terughalen en partitietabel herstellen met Testdisk
Testdisk kan je helpen bestanden terug te vinden en te halen. Tevens kan het de partitietabel en de opstartsector herstellen (Uitleg werking) Bekijk deze instructies hoe Testdisk in zijn werk gaat. Klik op Log creation Selecteer de schijf welke moet worden geanalyseerd: Selecteer het...www.piepcomp.nl
De harde schijf is terug zichtbaar en is gelukt met Testdisk en de handleiding bij piep.Wat is er gelukt en je dient aangemeld te zijn bij piep.