ik ben ten einde raad, het gaat om een harde schijf van samsung model HD 103SJ 2 stuks gekocht via cool-prices.nl.
na 2 maanden een foutmelding eerst in de interne die is nog opgestuurd naar cool prices.
maar ook de 2de externe harde schojf ging kapot met het zelfde foutmelding, alleen nu is cool prices failliet, en bij samsung worden we niet serieus genomen.
mijn kleinzoon heeft van alles geprobeert maar na 6 mnd weet hij het ook niet meer.
kunnen jullie een oplossing bedenken?
[04-12, 15:32] Tuts: Graag helpen wij je verder in het forum nely, geef ook goede uitleg welke fouten je krijgt
Er is een S.M.A.R.T.-fout op schijf SAMSUNG HD103SJ ATA Device (volumes C:\;D:\) gevonden
dit is alles bij navraag moest de schijf vernieuwd worden
maar ik hoop dat jullie een mogelijkheid weten om bij samsung terecht te komen
het is van de zotte dat 2 dezelfde allebei kapot gaan
na 2 maanden een foutmelding eerst in de interne die is nog opgestuurd naar cool prices.
maar ook de 2de externe harde schojf ging kapot met het zelfde foutmelding, alleen nu is cool prices failliet, en bij samsung worden we niet serieus genomen.
mijn kleinzoon heeft van alles geprobeert maar na 6 mnd weet hij het ook niet meer.
kunnen jullie een oplossing bedenken?
[04-12, 15:32] Tuts: Graag helpen wij je verder in het forum nely, geef ook goede uitleg welke fouten je krijgt
Er is een S.M.A.R.T.-fout op schijf SAMSUNG HD103SJ ATA Device (volumes C:\;D:\) gevonden
dit is alles bij navraag moest de schijf vernieuwd worden
maar ik hoop dat jullie een mogelijkheid weten om bij samsung terecht te komen
het is van de zotte dat 2 dezelfde allebei kapot gaan