Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik gebruik office outlook. Dus hetgeen ik hier vermeld is van toepassing met office outlook. Kan zijn dat dit met outlook express ook werkt.
- In extra - opties het tabblad emailindeling aanklikken.
- Onderaan zie je handtekening staan klik op handtekening
- klik op nieuw en geef een naam voor je handtekening
- Klik op volgende en zet daar je handtekening
- Klik op voltooien
in outlook express is het ongeveer hetzelfde maar als je wil dat het altijd toegevoegd wordt dan moet je nog aanvinken : handtekening aan alle uitgaande berichten toevoegen.
Zoniet ga je in je bericht naar invoegen, handtekening en dan kies je welke je wil.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.