Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zoek een handleiding voor de Vosonic VP 6230. Bij Vosonic zelf, die ik al een 3-tal mailtjes gestuurd heb, geven ze "niet thuis" , dus probeer ik het hier. Heeft er iemand er eentje liggen of een adresje waar ik ze kan vinden, geef me aub een seintje.
bedankt, de door mij gevraagde discussie staat er wel niet bij, maar met een beetje fantasie kan ik wel verder want grosso modo lijken de funkties van alle modellen wel op elkaar.
Deze discussie mag dus gesloten worden of er zou zich nog iemand geroepen moeten voelen om de juiste gebruikshandleiding te posten.
Ik ben nog aan het zoeken doch net zoals U vind ik ook nog zo direct iets wat op een handleiding lijkt , indien ik alsnog de bewuste handleiding vind . Post ik ze toch hier
Heb er eentje van CYBER MATE EH-25BD maar zou niet weten wat er in de handleiding moet staan. Het spreekt allemaal voor zichzelf. Kaart erin en op knop drukken om op te slaan. Aanleggen via USB op pc en je ziet alle mappen. Telkens je een kaart erbij zet, komt die in een aparte map. Je kan er een schijfje insteken zoals je wenst en die volledig of gedeeltelijk gebruiken voor fototank. De rest dient dan als externe schijf.
Het spreekt idd een beetje voor zichzelf en ik heb met proberen en zoeken mijn eigen gebruiksaanwijzing gevonden het is gewoon : sluit dat ding aan op de pc en beschouw het als een externe harde schijf....zet hier dus maar een slotje op en bedankt voor de toch nuttige reacties!!!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.