Status
Niet open voor verdere reacties.

filiep

Steunend lid
Vip Lid
Microsoft Step by Step Office 2007 Nederlandstalig e-book.

Pearson Education Benelux | 591 blz. | Joyce Cox

Leer snel werken met de programma's uit de Office 2007-suite: Word 2007, Excel 2007, PowerPoint 2007, Outlook 2007 en Access 2007.
U bepaalt zelf het tempo en leest alleen wat u op dat moment wilt weten.Het officiële handboek van Microsoft.

Door de taakgerichte aanpak, het uitgebreide trefwoordenregister en een handige woordenlijst is dit boek ook prima te gebruiken als naslagwerk.

Dankzij dit boek kunt u in een handomdraai:
- zelf indrukwekkende Office-documenten maken;
- professionele tekstdocumenten schrijven en vormgeven;
- werkbladen opzetten en berekeningen op uw gegevens uitvoeren;
- aantrekkelijke diavoorstellingen maken en presenteren;
- uw dagelijkse werkzaamheden plannen en uw e-mail, agenda en afspraken bijhouden;
- databasetoepassingen ontwerpen om informatie beter te beheren.
Rechtstreeks van de maker van Office 2007 zelf.

1. Overzichtelijke, genummerde stappen
2. Afbeeldingen laten zien of u op de juiste weg bent
3. Tips met handige aanwijzingen

http://www.pctuts.be/downloads.php?do=file&id=1508

;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is een fijne upload, ik heb 2003 in gebruik en 2007 geprobeerd.
Toch weer naar 2003 teruggegeaan, dan wil ik toch deze versie proberen ook als is die toch anders qua indeling enz.
 
Fijne upload.Dank u.daar gaan veel mensen plezier aan hebben.Zelf heb ik nog office 2003 dus ik ben er niet veel mee.
Groetjes
Walter
 
Bedankt filiep voor deze info, hiermee kan ik al wat slimmer worden, zal wel veel moeten lezen en proberen. Gebruik wel office 2003, maar office 2007, ligt als testversie hier tussen mijn cd's.
 
Eigenlijk zit er in office 2007 reeds een handleiding ingebouwd.
open bv. word en druk gewoon op F1,je zult al ver geraken met de uitleg denk ik.(wat niet wil zeggen dat andere handleidingen nog meer informatie kunnen geven)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan