Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ik ben Luc en werkende bij landsverdediging en dit als barman.
Mijn hobby's muziek beluisteren en de donderdag laat ik de collegas in de bar ook genieten van de muziek.Ik heb naar natuurlijk veel tijd voor over om steeds andere muziek op te zoeken,want steeds komen er mensen vragen Luc heb je dat liedje en ja als ik dat niet heb probeer ik daar zo snel mogelijk aan te geraken.Film is ook een grote passie dus heb ik ook een grote collectie van originele dvd's en kijk dan ook veel naar mijn dvd's of via sateliet kijk ik ook naar de films die nog niet zo bekend zijn.Naar de cinema gaan is leuk maar ik ben namelijk rug en nekpatient en kan niet zolang stilzitten.Ik ben gehuwd met Ingrid en heb nog een leuke viervoeter snouwy genaamd het is een wiplador (kruising vanwippet en labrador).
O ja was bijna vergeten ik hou ook van pc games het liefst shooters zoals call of duty en medal of honnor,maar speel die wel niet online het mag geen obsessie worden he.
zo dat was het he.
 
We wensen je veel surfplezier op Pctuts.be.Het team en leden zullen je vragen op het forum met alle plezier beantwoorden en oplossingen voor problemen trachten aan te rijken.
 
Ik ben ook nog barman geweest in 1988 mes onderofficieren ,wat werd daar afgedronken.
Ikke niet ze :taunt:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan