Groepsgesprek facebppk beeindigen en verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees Medema

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik wil graag een door mij binnen Facebook opgestart groepsgesprek beeindigen en verwijderen. Wat moet ik doen?
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik geen Facebook, maar die vond ik via Google:
Ga naar de groep, klik op het tabje info, ga naar je eigen naam, klik op het optiesicoon en dan verwijderen uit groep
 
Neen, mijn conclusie: het kan het niet voor de hele discussie, ook niets als je de "eigenaar / initiator" bent van de discussie. Je kunt alleen jezelf uit de discussie verwijderen. Maar de discussie as such blijft bestaan.
 
Cees heb je deze ook al eens geprobeerd

Een heel gesprek verwijderen:

  • Klik op Berichten links op je startpagina
  • Open het gesprek dat je wilt verwijderen
  • Selecteer in het menu
    851579_274359519372589_443375717_n.png
    ActiesGesprek verwijderen
  • Opmerking: wanneer je een gesprek verwijdert, kan dit niet ongedaan worden gemaakt.
    Wanneer je een bericht of gesprek verwijdert uit je Postvak In, wordt het niet verwijderd uit het Postvak IN van je vriend. Het is niet mogelijk om verzonden of ontvangen berichten uit het Postvak IN van vrienden te verwijderen.

    https://www.facebook.com/help/192631610782421
 
Heel erg bedankt. Dit is een oplossing als je jouw aandeel van het gesprek wilt beeindigen, maar daar verwijder je niet een heel gesprek mee. Ik was een gesprek groepsgesprek begonnen dat op niets uitliep, dus probeerde ik de gehele conversatie weg te gooien als zijnde niet meer relevant. Dat lukt me dus niet. Maar zeker bedankt voor je reactie! (y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan