Status
Niet open voor verdere reacties.
goeden avond mensen van pctuts ik heb een probleem. als ik 2 minuten niet aan de muis of aan het toetsenbord kom valt het beeld weg en krijg ik een grijs scherm te zien maar als ik dan eens met de muis beweeg is het weer in orde (wat heb ik weer ergens verprutst) kan iemand mij een handje helpen A U B alvast bedankt groetjes mon.

ik gebruik een laptop HP pavilion g7 series windows 7 64 bit 4 GB ram schermresolutie 1600 x 900.
 
je schermbeveiliging springt dan op ...
dit is in te stellen bij energie beheer via het configuratiescherm...
jij dient de ingestelde tijd marge te veranderen van het scherm...bijv : zet je deze op nooit en bevestig je dit dan ook met toepassen en ok
**echter nooit is dus niet aanbevolen voor een laptop
best stel je deze in op bijv : 1 uur
 
Als je op je desktop op een lege plaats klikt, gaat er een menu open. Kies daar "Aan persoonlijke voorkeur aanpassen".
Onderaan rechts zie je dan "Schermbeveiliging" staan. Doe daar de aanpassingen in.
 
gtex ik heb het eerst gedaan zoals u voorstelde maar zonder succes, dan heb ik het voorstel van Mik geprobeerd en bingo de zaak is opgelost. gtex en Mik 1000 maal dank voor de hulp, groetjes ermonneke :yahoo:
 
fijn dat het verholpen is ....

ik wist dat het met de schermbeveiliging te maken had maar gaf je de verkeerde info ...gelukkig werd dit recht gezet door Mik .
hierbij plaats ik er een slotje op ...close
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan