Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan ik dit lijstje wijzigen of verwijderen om terug vanaf blanco te herbeginnen.
ja dat weet ik ook tja als hij zijn gebruikersnaam niet meer kent is dat pech je wachtwoord kan je terug vinden als je deze hebt opgeslagen. ik schrijf alle emailadressen in een boekje +ww nooit geen probleem.ik wist vroeger voor ik het opschreef mijn gebruikersnaam ook niet meer Maar op die manier kon ik terug op mijn account
ja ik zie dit wel@ddragon natuurlijk op moment dat je al de eerste letter van je gebruikersnaam intypt komt er een lijst inderdaad maar spreekt hij hier niet over foutieve ingavesBij het aanmelden voor Gmail moet een veld "Gebruikersnaam" ingevuld worden.
Na een paar foute ingaves staat er al een behoorlijk lijstje.
Kan ik dit lijstje wijzigen of verwijderen om terug vanaf blanco te herbeginnen.
In bijlageBekijk bijlage 10080 een screenprint van het inlogscherm.
ja ik zie dit wel@ddragon natuurlijk op moment dat je al de eerste letter van je gebruikersnaam intypt komt er een lijst inderdaad maar spreekt hij hier niet over foutieve ingaves
ik zie niet in wat die lijst een probleem is het enige wat hij hiervoor kan doen is( zoals @pluis al vermeld zijn cookies),geschiedenis,tijdelijke bestanden,cache eens uitwissen
Ik zie wel wat het probleem van zo'n lijst kan zijn.
Stel dat zijn inlog Kermit is, dan zie je bij K al meteen de hele inlognaam staan en hoef je de rest niet meer in te tikken.
Maar heb je nou een lijst met verkeerd ingetikte namen, dan is dat niet handig. Cookies legen en de lijst is weg.
Voorbeeld:
dermit
kermit
kermis
Kerlit
Kermit
Kermis