Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop, dat één van jullie mijn vraag kan beantwoorden. Bij voorbaat bedankt.

Ik heb met Google-forms een enquêteformulier gemaakt. Dat ging allemaal prima. Het wordt automatisch opgeslagen.

Nu ga ik het formulier op de website bekijken en zie dat het overeen komt met het gemaakte, maar ........ rechtsboven zie ik een icoontje staan van mijn gmail account.

Als ik daar op ga staan, wordt mijn account zichtbaar en dat is natuurlijk niet gewenst.

Soms staat er ook een potloodje en dan mag de site worden bewerkt en ook dat wil ik natuurlijk niet.

Mijn vraag is dus: Hoe krijg ik dat weg en/of hersteld. Bij Google krijg je helaas geen antwoord.

 
Krijg alleen jij het account te zien als je ingelogd bent of kan iedereen dit zien ?
En kan jij het alleen bewerken als je ingelogd bent via het potlood of kan ook iedereen dit ?

Lijkt mij logisch als je met jouw Google account bent ingelogd dat je deze meldingen ziet. Log eens uit, zie je dit dan nog staan ?

Doe mij anders eens via een Privé bericht de link. Dan laat ik via een printscreen zien hoe ik het zie. Maar dat zal wel morgen worden, mijn ogen vallen dicht.
 
Krijg alleen jij het account te zien als je ingelogd bent of kan iedereen dit zien ?
En kan jij het alleen bewerken als je ingelogd bent via het potlood of kan ook iedereen dit ?

Lijkt mij logisch als je met jouw Google account bent ingelogd dat je deze meldingen ziet. Log eens uit, zie je dit dan nog staan ?

Doe mij anders eens via een Privé bericht de link. Dan laat ik via een printscreen zien hoe ik het zie. Maar dat zal wel morgen worden, mijn ogen vallen dicht.

Reactie:
Iedereen kan dit zien en ook iedereen kan het bewerken.

Ik stuur een printscreen mee. Print screen evaluatie.jpg

Groet, Gé
 
Het is moeilijk te zien, maar aan het eind van de link zie ik staan /edit

Dat betekend dat je in de editor zit.
Het lijkt mij niet dat als je niet ingelogd bent, je in de editor kan komen om dingen aan te passen.

Nou ken ik Google Forms niet, maar ben wel bekend met forumsoftware en andere CMS systemen.
Zonder dat je admin bent of in iedergeval de rechten hebt, kun je dan niet in een editor komen om dingen te veranderen. Uiteraard kun je dan wel reacties sturen met gebruikmaking van een editor.

Stuur mij daarom eens de link via een PB dan kan ik eens kijken hoe ik het zie en wat er gebeurd met Google Forms.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor het privé bericht.

Ik ben eens naar het adres gegaan en zie rechtsboven inderdaad een button met het potlood en de mededeling om bewerkingsrechten te vragen.
Als ik hier op klik kom ik niet verder en zal hiervoor toestemming moeten hebben.
Hier lijkt mij dus niets aan de hand.

Zie mijn printscreens.

100.jpg

101.jpg
 
Vraag

Vraag

Bedankt voor het privé bericht.

Ik ben eens naar het adres gegaan en zie rechtsboven inderdaad een button met het potlood en de mededeling om bewerkingsrechten te vragen.
Als ik hier op klik kom ik niet verder en zal hiervoor toestemming moeten hebben.
Hier lijkt mij dus niets aan de hand.

Zie mijn printscreens.

Bekijk bijlage 17155

101.jpg

Hartelijk bedankt voor het uitzoeken. Ik kan dus veilig verder. Nu vermoed ik, dat het komt omdat ik op dezelfde computer blijf werken.
Prima beantwoord en ik ben zeer tevreden over de snelle reacties.
Veel succes verder met deze werkzaamheden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan