Audio Google audio chromecast

Gebruik deze chromecast al jaren om via een Google Nest Mini de digitale radiozenders naar mijn vintage stereoketen van de jaren 80 te streamen, sinds 3 dagen werkt het niet meer, hopelijk komt Google met een oplossing voor de dag, anders moet ik op zoek naar alternatieven, iemand ideeën of deze er zijn die zouden werken met een Google Nest Mini?

Google is in augustus 2024 gestopt met de productie van de klassieke Chromecast-apparaten. Bestaande apparaten blijven echter functioneren en ontvangen nog steeds software- en beveiligingsupdates. Voor de laatste twee versies van de Chromecast zijn beveiligingsupdates gepland tot september 2025 (4K-versie) en september 2027 (HD-versie).

Na deze periodes is het mogelijk dat de apparaten geen verdere updates meer ontvangen, maar ze zouden nog steeds moeten blijven functioneren.

Als opvolger heeft Google de Google TV Streamer geïntroduceerd, een geavanceerder apparaat met verbeterde prestaties en extra functies voor entertainment en smart home-integratie.

Google heeft geen specifieke informatie vrijgegeven over het beëindigen van de ondersteuning voor de Google Nest Mini.

Dit apparaat blijft momenteel functioneren en ontvangt nog steeds software- en beveiligingsupdates. Gebruikers hebben in het verleden melding gemaakt van verbindingsproblemen met de Nest Mini, maar er zijn geen recente meldingen van dergelijke problemen.

Voor de meest recente informatie en ondersteuning kunt u terecht op de officiële Google Nest Help-pagina.

ik heb een google nest 2 ,de laatst dagen viel de internet verbinding weg op mijn google nest ,door mijn wifi modum eens te heropstarten is het opgelost. dus uw wifi modum een heropstarten en kijkt of het hiermee is opgelost.

Laatst bewerkt:
Niets resetten

heb je al eens gekeken in de Google hone app of er nog verbinding is met Google Nest Mini
geen verbinding dan ga je ook niets kunnen afspelen op je Google Nest Mini
Google hone app is wel gekoppeld met Google Nest Mini daar kan je ook het geluid regelen
wat ik je aanbeveel zou je beste toch eens na trekken

Screenshot_20250313_224206_Home.png

Terug
Bovenaan