Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees Medema

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb deze vraag vanmorgen al gesteld, maar kan hem niet meer terugvinden, dus ik ga ervan uit dat er iets niet goed is gegaan.

W10 en Gmail

Ik heb een tijdje geleden in een vlaag van verstandsverbijsterin de nieuwe Inbox van Gmail geactiveerd en wil er weer vanaf. Hoe kan ik het opheffen en Inbox weer uitschakelen?

Voor de zekerheid een screenshot van de kopregel van Inbox en van (een deel van) de verticale indeling

Knipsel 1.jpg

Knipsel 2.jpg

Dank weer

Cees
 
Ik gebruik geen Gmail en ook geen Windows 10, maar het lijkt mij dat je een account via de normale weg kunt verwijderen.
Ik weet niet welk emailprogramma hier gebruikt wordt ( waarschijnlijk Windows Mail ) , maar meestal is dit bij Extra en dan Accounts
 
Ik realiseer me dat ik de vraag niet duidelijk heb gesteld. Ik ben een zeer tevreden gebruiker van GMail en heb daar dus een account. Binnen dat account kon je, een paar maanden geleden, naast je normale box voor je binnenkomende post, kiezen voor een nieuwe vorm van die binnenkomende post. Deze additie wordt de Inbox genoemd. Die Inbox geeft op een andere wijze je binnenkomende post weer. Het is die andere wijze waar ik vanaf wil. Gewoon weer terug naar de oude vorm van Gamil is voor mij de beste optie. De vraag is alleen: Hoe kom ik van die vermaledijde Inbox af? Ik hoop dat ik het nu iets duidelijker heb kunnen verwoorden. Ik wil dus niet af van een account en ook niet van Gmail. Ik wil alleen af van die andere, nieuwe Inbox van Gmail. Sorry voor het misverstand.
 
Ik heb een vraag in het Chromeforum geplaatst die met het volgende Afdoende antwoord kwam:

Gmail and Inbox are web applications run in a browser (Chrome in your case). There is nothing installed. If you want to stop using Inbox (https://inbox.google.com/) then simply switch back to Gmail (https://mail.google.com/).

Note, you may have to disable: Settings->Other->Redirect Gmail to inbox.google.com.


Dat was het antwoord op mijn vraag - met name de laatste toevoeging / note - en het probleem was dus opgelost. Misschien hebben jullie er ook wat aan.

Dank voor jullie hulp weer!

Cees
 
die inbox had ik nog niet gezien (nar)
ziet er goed uit denk dat ik overstap op inbox

zie niet veel verschil op het eerste zicht , gekleurde bolletjes maar is toch veel beter dan de gewone gmail
en miniatuur dingetjes van het geen je gekocht hebt bij aankopen Knipsel.JPG

en kan eindelijk meer dan 1 inbox opendoen met gewone gmail ging dat niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan