Status
Niet open voor verdere reacties.

loulouenjoske

Steunend lid
Vip Lid
Graag had ik een eigengemaakt bewegend gif bestand geplaatst onderaan de mail bij Outlook Office 2013. Deze zou ik dan willen gebruiken als handtekening.
Als ik via Telenet webmail al mijn mails ga bekijken zie ik daar wel de mail (die ik naar mezelf heb verstuurd) staan en daar beweegt mijn gif wel, als ik mijn mail via Outlook open, dan is het een vast plaatje dat dus niet beweegt.
Heb de gif toegevoegd als bijlage.

Hartelijk dank bij voorbaat

groetjes

Ludo
















 

Bijlagen

  • Loulou.gif
    Loulou.gif
    75.8 KB · Weergaven: 170
Dat is eigen aan Outlook. Deze geeft enkel het eerste beeld in je GIF file weer. Outlook is een professionele email client. Bewegende beeldjes in emails zijn in die toepassing dan ook niet aan de orde.
 
Ludo,
Voor deze dingen ben je 20 jaar te laat, vroeger kon je dit met o.a. outlook express, je kon alles meesturen ook geluid , nu kan dit enkel nog via mail onder browser omgeving wegens "veiligheidsredenen", en ook zullen de ontvangers het niet zien bewegen als ze outlook gebruiken al die tierlantijnen zijn eruit. Je kan niet anders dan er andere software bij betrekken nu.
Groetjes.
 
Hartelijk dank voor deze mededeling.
Was er intussen ook achter gekomen dat het vroeger wel zou gegaan zijn met expres maar dat men nu moet werken via een browser.
ga het toch nog niet opgeven, wie weet kom ik nog iets tegen, toch bedankt voor al uw moeite.
Vriendelijke groeten

Ludo
 
Persoonlijk vind ik het wel fijn dat Microsoft dit niet meer mogelijk gemaakt heeft.
Zoals Dragon zegt, Outlook is een professioneel emailprogramma en daar horen geen tierelantijnen bij.

Wil je toch email versturen met allerlei toeters en bellen, zou je Incredimail een moeten proberen. Hoewel ik daar persoonlijk geen voorstander van ben, maar er blijkt toch een markt voor te zijn.
Volgens mij is of was Incrdimail niet gratis, even proberen dus Email Software Download for Windows | IncrediMail 2.5
 
Hartelijk dank voor uw antwoorden.
Inderdaad, Incredimail, maar dat vond ik persoonlijk iets te veel van het goede, daarom indertijd eraf gesmeten.
Heb het intussen zelf gevonden (ik gebruik wel Outlook maar niet voor zakelijke doeleinden maar enkel als mailprogramma onder familie en vrienden en dan vind ik dat dit een gewone joke van mezelf is)
Als je de gif ziet staan maar dan dus enkel de afbeelding, bovenaan gewoon op "Actie" klikken, volgende venstertje op "weergeven in browser" daarna op OK, je browser gaat open en dan zie jet het wel bewegen.
Dit heb ik maar weergegeven voor degene die het ook eens zouden willen proberen.
Bedankt nogmaals
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan