Gezondheid.

bomma camping

Steunend lid
Vip Lid
Men vermag tegenwoordig zoveel met een computer.. Mijn vraag is dus ook serieus gemeend. Bestaat er geen programma waarbij mensen sneller kunnen genezen? Neen, dit is geen grap. Ben op 23 juni opgenomen in het ziekenhuis met een bacterie op mijn heupprothese. Niets helpt, een nieuwe prothese, doorgedreven spoeling en tot slot verwijdering van de prothese. Ben ondertussen aan week 11 in het ziekenhuis toe. Dan begin je al wel eens gekke vragen te stellen. Dokters hebben ook hun grenzen,
misshien lukt he een of andere techneut wel.
Groetjes van de bomma.
 
hmmmm, ik vermoed dat je het antwoord wel weet op die vraag. Mirakels bestaan helaas alleen in de folklore.
 
Te danken aan mensen die de kuur niet hebben afgemaakt en de gehele vee industrie.
 
Ik ben geen dokter, maar ik heb jaren gewerkt als operator en nadien als een supervisor voor een Recommpressiekamer voor het leger.
Daar behandelden we uiteraard duikongevallen maar ook vormen van necrose. (afstervend weefsel door onverzorgde suikerziekte, verloren vingers die terug werden aangenaaid maar niet goed genazen,etc...
Is jou ziektebeeld alleen ontstekingen dan is mijn tip waardeloos.
Krijg je echter een vorm van necrose dan zou ik met de behandelde geneesheer eens spreken over hyperbare geneeskunde.
vb
https://www.uza.be/behandeling/hyperbare-zuurstoftherapie
Ik hoop dat alles terug goed komt.
 
Terug
Bovenaan