Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Windows 11gevens van google authenicator overzetten
hi
op windows 11 gebruik ik authme. En daar kan ik via een foto met een qrcode de codes uit google authenticator halen normaal.
Staat op gsm en tablet. Maar als ik export doe en dan dan probeer in te lezen in authme krijg ik de melding dat er qrcode aanwezig is.
wat ik zeg : de authenticator app is toch gelinkt met je google account ? En dus zijn alle data meteen syncroon op alle toestellen - je probeert dus waarschijnlijk iets te importeren dat er aanwezig is, en daardoor komt die foutmelding denk ik ...
The Google Authenticator app can generate one-time verification codes for sites and apps that support Authenticator app 2-Step Verification. If you set up 2-Step Verification, you can use the Google
De Google Authenticator-app kan eenmalige verificatiecodes maken voor sites en apps die verificatie in 2 stappen met de Authenticator-app ondersteunen. Als je verificatie in 2 stappen hebt ingesteld,
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.