Status
Niet open voor verdere reacties.
We doen het dus goed. Wat is nu 0,1%?
Mijn gsm is geroot, maar ik let heus wel op wat ik doe hoor. Mijn gsm is mijn heiligdom. Ik ga nooit uit die andere dingen iets halen dan uit de playstore. Is me te link, die sites lijken me ook al zo link. Dus als je een beetje verstand gebruikt ga je zelf al zien dat het niet te vertrouwen is. Of toch minder te vertrouwen is. Wat die foute app's op playstore betreft, kijk eerst altijd naar de revieuws. Ik ga nooit minder dan 3 en een halve ster iets downloaden. Dat is een regel waar ik me aan hou. Als het geen 3 en een halve ster krijgt, is het dan jammer, maar komt het niet op mijn gsm of op de tablets van de kids of vroeger op mijn android netbookje. Dan maak je het voor je eigen ook al een stuk veiliger. Een goede AV op je gsm is ook een must. Ik had eerst AVG free op mijn gsm staan, maar zoals jullie hier wel weten ondertussen struin ik regelmatig het net af op nieuweheden en ben ik zo op het geweldige 360 security gekomen. Echter moet je daar ook bij opletten, want er zijn er 2 die zo heten. Neem die hier door mij geplaatst, want dit is de goede! Die andere heet hetzelfde, maar is niet van die zelfde maker en is minder goed. Ik ben ruim 2 jaar intensief actief met android bezig nu en ik moet zeggen dat ik nu het topje van de berg ken ervan. Het is iets dat veel moeilijker is dan veel mensen denken. Dat een windowsphone veiliger is dan een android phone lijkt mij ergens logisch. Je hebt er bijna geen app's voor en je kan er ook veel minder mee doen, en let op, ik ben er evenveel mee bezig als met android. Mijn vrouw heeft er eentje, mijn schoonvader en 2 van mijn colega's ook, en wees maar gerust. Ik krijg heel vaak hun gsm in mijn handen omdat ze er geen weg meer mee kunnen. Dus ik ken windowsphone ook heel goed. Ik zou het niet moeten hebben eerlijk gezegd. Maar een iPhone ook niet, de meerwaarde dat een iPhone bied tegenover een android phone is de prijs niet waard vind ik. Ik heb zelf een iPhone 4S in bezit gehad. Dus ik spreek uit ervaring.
 
Kan je de link van die goede 360 security eens herposten? Heb sinds ik deze (vermoedelijk juiste) antivirus opgezet heb, al voor de 2de maal een verdacht iets opgepikt. Eerst mijn toetsenbord in Qwerty.
Eergisteren zag ik opeens dat mijn TomTom niet meer werkte. Bij nazicht bleek de map met TomTom er in volledig leeg te zijn. Heropgezet..... 2 dagen later, alles opnieuw weg. Weet niet of het door deze komt, maar denk eens terug AVG op te zetten en opnieuw na te zien.
 
MIK, jammer te horen dat het niet goed gaat bij u en 360 security.
Hier heb je nogmaals de link. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.qihoo.security&hl=nl

Voor we veroordelen, eerst controleren hé. Ik vermoed maar. Ik zet de juiste link er op en plaats TomTom er terug op. Dan laat ik alles lopen hé.
Zie dan of TomTom blijft.
Blijft die niet, zet ik AVG er terug op en controleer dan daarmee. Is dit hetzelfde, dan moet er een ander probleem zijn. Indien Ok, dan is 360 Security de schuldige.
Maar in elk geval, ik laat weten hoe het verloopt.
 
Jammer maar waar. 360 Security is de boosdoener. Vanaf de 1e scan verwijdert die alles van TomTom op de sd kaart.
Heb AVG Free en de cleaner er nu op gezet. Alles opnieuw geïnstalleerd. Scan laten lopen. Cleaner laten lopen. TomTom gestart en ja hoor. Die doet het.
Dus voor mij geen 360 Security meer.
 
Jammer maar waar. 360 Security is de boosdoener. Vanaf de 1e scan verwijdert die alles van TomTom op de sd kaart.
Heb AVG Free en de cleaner er nu op gezet. Alles opnieuw geïnstalleerd. Scan laten lopen. Cleaner laten lopen. TomTom gestart en ja hoor. Die doet het.
Dus voor mij geen 360 Security meer.

MIK, heel hartelijk bedankt voor de review. Het is dus niet altijd en voor iedereen het van het. Bij mij doet hij het voor 100% goed, verwijderd niet wat niet verwijderd moet worden. Maar bij u dus wel. Eerst je azety toetsenbord en nu dan je tomtom. Ik begrijp heel goed dat je dan terug gaat naar je ouwe ouwe vertrouwde AVG. Die is ook heel goed hoor. Die doet het heel goed op anti virus scan gebied. 360 security is een all in one oplossing. Dus je hoeft eigenijk maar 1 app te hebben en daar zit eigenlijk zijn +. Die + is bij u dus de - gebleken. Daaruit blijkt nogmaals dat een all in one oplossing niet altijd DE oplossing is. Ik zal u verhaal dus ook copieren en plakken in het app gedeelte van android met een opgelet erbij. Zou wel eens wilen weten of er nog leden hier zijn die er problemen mee hebben. Ik hoop voor mij natuurijk van niet, maar wees eerlijk gelijk MIK deed natuurlijk, want zo kunnen we ook accurate info meegeven aan onze leden.
 
Persoonlijk ben ik geen voorstander van Qihoo 360. Ik ben vroeger regelmatig in contact gekomen met die hun producten, en merkte dat die een agresieve strategie hanteerden. In de zin van; gebruik ons product om veilig op het net te surfen. En terwijl pushten ze zelf hun eigen reclame (of erger) door naar hun clients. De reddende engel spelen en ondertussen het paard van Troje in huis halen. Blijkbaar hebben ze met hun laatste security product het wel iets voorzichtiger aangepakt. Maar ik vertrouw dat bedrijf voor geen haar. Maar dat kan je van Facebook en Google mss ook zeggen. Dus...
 
Persoonlijk ben ik geen voorstander van Qihoo 360. Ik ben vroeger regelmatig in contact gekomen met die hun producten, en merkte dat die een agresieve strategie hanteerden. In de zin van; gebruik ons product om veilig op het net te surfen. En terwijl pushten ze zelf hun eigen reclame (of erger) door naar hun clients. De reddende engel spelen en ondertussen het paard van Troje in huis halen. Blijkbaar hebben ze met hun laatste security product het wel iets voorzichtiger aangepakt. Maar ik vertrouw dat bedrijf voor geen haar. Maar dat kan je van Facebook en Google mss ook zeggen. Dus...

Ik heb deze van het net geplukt door een doorgedreven test van allerhande AV's, maar ben de site kwijt geraakt tot mijn spijt. 360 security kwam daar als beste uit de bus en als het googlede kwam ik inderdaad op andere sites die hetzelfde beweerden. Ik heb het nu al een tijdje op mijn geroote Xperia L draaien en dit tot mijn volle tevredenheid. Maar door wat MIK meegemaakt heeft met die app, baart mij nu wel zorgen en ga ik het nu met grotere argus ogen gaan bekijken. Desnoods verwijder ik het terug van het forum. Heb ook al meteen zijn 2 postings hier op deze locatie gecopieerd en geplakt in de app afdeling, zodat mensen die het willen proberen ook meteen kunnen zien dat het ook wel mis kan gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan