Status
Niet open voor verdere reacties.

minoe

Steunend lid
Vip Lid
Mijn vriendin heeft gisteren een laptop gekocht(acer) maar krijg geen verbinding met het draadloos netwerk.Heb het nochthans ingeschakeld en de beveiliging is ok maar noppes.
Het netwerk zelf herkent hij wel maar hij probeert telkens verbinding te maken maar lukt niet.
Als ik naar het netwerk kijk die ik nodig heb staat volgende'De instellingen die op deze computer zijn opgeslagen komen niet overeen met de vereisten van het netwerk'.Op de laptop staat vista geinstalleerd en nog maar weinig ervaring met draadloze netwerken.
Heb een wpa2-psk ingesteld ingesteld op mijn router maar als ik beveiliging moet instellen op de laptop krijg ik verschillende mogelijkheden zo te zien ,waaronder wpa2-personal enz. en dan het hokje eronder dan nog eens een keuze tss AES of TKIP.
Dewelke moet ik juist nemen ????
 
ben je zeker dat je met wpa kan werken? ik denk dat je de wep-sleutel moet opgeven. maak ik je controlecentrum eens een nieuwe verbinding aan als je die hebt van de provider. en zie ook dat het ip-adres juist is natuurlijk
 
ben je zeker dat je met wpa kan werken? ik denk dat je de wep-sleutel moet opgeven. maak ik je controlecentrum eens een nieuwe verbinding aan als je die hebt van de provider. en zie ook dat het ip-adres juist is natuurlijk
Normaal gezien wel.Juist mijn pc op draadloos gezet en geen probleem.Hoe kan ik te weten komen of de laptop wpa beveiligd kan worden ?
 
Mag slotje op.Gewoon opnieuw begonnen met instellingen router.Eerst ander wachtwoord ingegeven in router en werkte direkt.Daarna oud wachtwoord terug gezet en werkte terug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan