Ik heb externe harde schijf en daar staan diverse bestanden op. Ook muziek bestanden. Na het aankopen van een nieuwe laptop: Lenovo YOGA 520, heb ik geen toegang meer tot deze muziek bestanden. Ik ben niet gemachtigd tot.... Als ik op het bestand klikt met mijn rechtermuis en daarna eigenschappen kom ik in het volgende scherm: Eigenschappen van...... Dan klik ik op beveiliging; U moet over........ en verder. Klik op geavanceerd volgende scherm: Kan huidige eigenaar niet weergeven. Klik ik op wijzigen dan wordt er een ander schermpje geopend en zie ik het volgende: gebruikers of groep selecteren. En dan houd het op. Ik kan alles aan klikken maar er gebeurt niets. In het desbetreffende scherm word ook op locatie mijn computernaam met toevoeging C aangegeven. Als ik dat aanklikt dan veranderd er ook niets. Er wordt geen locatie E aangegeven. Hoe kan dit probleem worden opgelost. En belangrijker voor mij heb ik ergens een foutje begaan. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Er zijn ook nog wel andere bestanden afgeschermd.
Groetjes Rowan
PS Als ik een bestand opent om af te spelen krijg ik een melding: Oxc 10100AA
Groetjes Rowan
PS Als ik een bestand opent om af te spelen krijg ik een melding: Oxc 10100AA