Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een premium account voor 30 dagen gevraagd bij rapid shares
heb dat gedaan via telefoon maar krijg geen inloggegevens
dus kan ik niet inloggen op mijn account
wat kan er fout gelopen zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:
telefonisch???
Mijn account kon ik enkel via PayPall of Visa aktiveren (intenet zonder tussen persoon), eerst betalen dan pas krijg je inlog gegevens , op een tijdspanne van 20 minuten via PayPall.(geen centen= geen inlog gegevens)
Daar wil ik nu wel het fijne van weten.
Gebruik gemaakt van een 'Reseller'?
Klachten

grtz.wivy
 
Laatst bewerkt:
Zal ik een cursus PayPall aanmaken, normaal zijn er nu geen problemen meer.

Just in case off ... . Nie allemaal tergelijkertijd hé!

Nog vragen of problemen stel ze!

grtz wivy
 
OK zal er éné maken, geef mij wat tijd, want ik doe het tussen de soep en pattaten. Eén van de grootste? telecombedrijven, mag geen naam noemen géné T maar b, mijne werkgever vind dat ik wat meer overuren moe doen!

Komt op TUTS, belofte maakt schuld immers. Ik begin eraan!

THXS wivy
 
Wordt aan gewerkt, wegens bepaalde persoonlijke omstandigheden is mijn planning voor alles in de war. Ik ben immers een aangespoelde Oostendenaar in A'pen en Antwerpen loopt altijd een uur achter Westvlaamse tijd twee en half is niet gelijk aan Antwerpse tijd half twee! Wordt aan gewerkt! Beloofd!

grtz wivy
 
Wordt aan gewerkt, wegens bepaalde persoonlijke omstandigheden is mijn planning voor alles in de war. Ik ben immers een aangespoelde Oostendenaar in A'pen en Antwerpen loopt altijd een uur achter Westvlaamse tijd twee en half is niet gelijk aan Antwerpse tijd half twee! Wordt aan gewerkt! Beloofd!

grtz wivy

En wivy al gaatje gevonden ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan