Geen email ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo
Er zijn 2 mensen waar ik geen email kan ontvangen, maar mijn emails komen wel aan dit is sinds enkele dagen hiervoor ging alles goed hoe kan dat?
Heb Incredimail.

Gr. Jan
 
Is het domein van die 2 email adressen hetzelfde? Maw, is de naam achter de @ in het email adres hetzelfde van die 2 personen?
Zijn er emails van datzelfde probleem domein(en) welke je wel kan ontvangen?
Heb je bepaalde spam instellingen op je email die je online kan aanpassen (bij je provider)?
 
Heb je de mogelijkheid om met een soort van webmail(portal) je emails eerst te raadplegen vooraleer je ze binnenhaald in incredimail? Tegenwoordig zijn er veel providers die een webmail beschikbaar stellen voor POP3 accounts zodat je geen email client software hoeft te gebruiken. Door eerst hierin te checken kan je nagaan of het probleem bij de provider ligt of bij incredimail.
Bepaalde controles (DNS, IP lookup etc) op emails kunnen ervoor zorgen dat bepaalde emails niet binnenkomen, maar dit zou een probleem van de provider zijn. En die controles komen eigenlijk nog zelden voor omwille van die problemen. Maar ze bestaan nog wel en kunnen ook eenderwanneer ingevoerd worden.
Maar dan zouden er nog meer KPN leden hier last van hebben...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan