Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een gebrande cd van vista maar als ik hem in de driver steek werkt het niet wat is het probleem ligt het aan de driver? of is er een programma voor? help me plz het moet lukken[OPLOSSING]
Nee het is geen officiele vista cd, de persoon waarvan ik het heb gekregen heeft wel de officiele. Ik denk wel dat de cd goed is, maar als ik het in de driver zet dan start hij niet op. Dus dan ligt het waarschijnlijk toch aan de cd zelf.

Toch bedankt voor je reactie
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is het een officiele vista cd?
Zo nee, ben je er zeker van dat de cd goed is? Is hij wel opstartbaar. Je kan eens op een andere pc proberen.
Kan je de cd openen? Geef eens wat meer info aub.
 
Nee het is geen officiele vista cd, de persoon waarvan ik het heb gekregen heeft wel de officiele. Ik denk wel dat de cd goed is, maar als ik het in de driver zet dan start hij niet op. Dus dan ligt het waarschijnlijk toch aan de cd zelf.

Toch bedankt voor je reactie
 
Staan de instellingen van je pc nog op automatisch afspelen? Kan je met de verkenner de inhoud van die cd bekijken?
Als je de pc ermee wil opstarten, staat je cd-speler als eerste in de bootvolgorde (of voor je harde schijf)?
 
Als de cd werkt , zal je niet veel met vista kunnen doen, je hebt 30 dagen de tijd om te activeren.
Doe je dit niet zal vista niet meer werken.
Reden is dat het een copy is de originele is al geactiveerd.
 
Heb ook geen originele en werkt nog steeds ;) Kwestie van de juiste programma's te gebruiken, he Ivan.. ;)
Heb je al eens geprobeerd om 'm gewoon te laten booten?
 
Is uw vraag opgelost, zoja dan zouden wij graag de oplossing weten zodat wij deze topic als opgelost kunnen beschouwen.


SIMBA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan