Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste

Ik hoop dat je deze email goed mag ontvangen.
Sinds ik Microsoft Edge ( Windows 10 ).
werkt mijne Garmin Communicator Plug-In werkt niet meer..
Ik kan geen Geocaching doelen meer naar Garmin GPS wegschrijven..
Ik heb Internet Explorer al als standaard ingesteld, telkens ik Garmin Communicator Plug-In wil installeren springt de PC automatisch naar Edge.
Ik zou graag hulp of advies ontvangen.
Alvast bedankt.
Vriendelijke Groeten ..
 
betreft het deze dan Communicator Plugin software version 4.2.0 18,86Mb die je tracht te installeren ...indien zo dan mag er geen enkele browser open staan tijdens het installeren van deze plugin ...

Ashampoo_Snap_2015.09.01_19h30m18s_002_.png
 
@Jurgen71 gebruik je de nieuwste versie die eerder al gelinkt werd in bericht #2

probeer eens met rechtsklik op deze setup.exe en uitvoeren als administrator ...
 
Ook ik heb dit probleem met de Garmin communicator en helaas helpt het sluiten van de browsers niet.
Ligt dit probleem bij Garmin?

Ik heb geen idee, maar sinds vele mensen overgestapt zijn naar Windows 10 zijn er vele problemen gekomen. Niet allen met Garmin, maar met vele systemen en bepaalde software.

Waar ligt dit dan aan ??

Alles werkte goed onder Windows 7 of misschien ook goed onder W8, dus het kan niet aan de software liggen.

Het ligt dus aan wat er veranderd is en dat is de besturing. Windows 10 dus.

Het is een soort van machtspositie. Microsoft maakt een nieuwe besturing en iedereen, hardware en software leveranciers moeten zich aanpassen aan zo'n nieuwe besturing.

Ik vraag me af of dit de goede weg is.
Als een besturing goed is, moet je dit zo laten. Natuurlijk zijn er veranderingen en verbeteringen, maar Microsoft kwam met een flop in de vorm van Windows 8 dat een klein beetje hersteld werd door Windows 8.1 ( soft en hardware fabrikanten bleven maar aanpassen )

Nu hebben we Windows 10 waarvan iedereen zegt dat het zo goed en zo mooi is.

Als dit waarheid zou zijn. hadden we dit soort topic's niet op ons forum. En geloof me, ik lees erg veel. En niet alleen Nederlandstalige forums en informatie sites.

Voor velen lijkt alles voor elkaar, maar er bestaan nog vele en vele problemen onder Windows 10 die er onder een lagere besturing niet waren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan