Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb Fring op mijn smartphone android geinstalleerd. Als ik wil registreren, kom ik direct in een scherm waar ik mijn mobiel nr. moet ingeven, en als ik dan op connect druk, krijg ik het volgende bericht.
You have exeeded the allowednumber of attempts to register yuor account.
Ik ken geen engels, dus als ik een antwoord krijg, is het fijn als je daar een beetje rekening mee kunt houden.

Ik heb hiervoor ook al bluestacks op de pc geinstalleerd om android te kunnen gebruiken, en heb daar ook al het nummer van het bewuste mobieltje geregistreerd. Ik ben daar wel weer uitgelogd, maar ik ben bang dat ik hem nu op de smarphoon niet meer kan registreren.
Het zou fijn zijn, als iemand daar veel verstand van heeft, en mij er mee kan helpen
Vriendelijk bedankt, Jabje
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat je , je opnieuw dient te registreren of heb je nadat je ,je heb geregistreerd ook een email ontvangen ...
indien zo dan neem je best daar contact mee op , bij de support van hen en je leg je probleem uit !
 
Je hebt zeer zeker gelijk, want ik krijg telkens een bericht onder(You have exeeded) A validation code will be sent to you., maar ik krijg via mail geen bericht binnen, ondanks dat ik deze regelmatig gecontroleerd heb,of hij werkt, en hij ontvangt verder alles, ook mail die ik aan mijzelf stuur. Dus ik kan ook niet reageren op hun code die ze zogenaamd zenden.
Misschien heb je nog sugesties? in ieder geval voor zover al bedankt. Jabje
 
kijk eens in je spamfilter ...wellicht vind je de mail terug in de map ongewenste mail ...
indien je telenet gebruiker bent vind je ook elk toegezonden bericht terug in je webmail ...
 
Ik heb alles nagekeken. Spamfilter, Mijn ziggo via internet, Tele2, op mobiel als ook webmail, maar nergens kan ik een reactie of bericht van Fring vinden.
Het klinkt trouwens heel logisch wat je schrijft, maar jammer dat ik er tot nu toe niet verder mee kom, maar wie weet. In ieder geval voor zover weer bedankt, misschien komt er toch nog een schot in de roos. Jabje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan