V
Verwijderd lid 9940
Gast
Beste mensen ik zit met 2 foutmeldingen. (ik kan jullie verzekeren dat ik niets bijzonder met mijn laptop heb gedaan maar kreeg wel ineens deze meldingen) Ik heb 3 externe schijven E - F - G.
E is een Pilips externe schijf
F en G zijn WM externe schijven.
De E schijf (Philps zie ik wel staan maar krijg die ook niet meer geopend.) De 2 andere schijven werken wel.
1: Als ik mijn ASUS laptop met Windows 7 64 bits home permium opstart krijg ik de melding:
Microsoft Visual C++ lybrary
Runtime Error
Program:C:\Program F.....
This application has requested the runtime to terminate is in en usual way.
Please contact the applications supportteam for more information.
2: Ik kan ook geen back-up maken in deze Windows 7 maar dat is me nog nooit gelukt. Niet op de vaste schijf maar ook niet naar de externe schijven. Heb de laptop sinds april 2012.
Ik krijg altijd de foutmelding:
Er is een interne fout opgetreden
De Parameter is onjuist (0x80070057)
Ik heb dit probleem met de Microsoft fixer en handmatig proberen op te lossen maar dat is niet gelukt.
Als ik alle stappen van Microsoft doorloop krijg ik uiteindelijk het volgende te zien:
een icoontje waar met rode tekst instaan met daarachter (standaard) REG_SZ geen waarde ingesteld
een icoontje met blauwe tekst een daarachter de tekst CopyFileBufferedSynchrocusio REG_DWORD
0x0000000(1)
een icoontje met blauwe tekst en daarachter Nieuwe waarde 1 REG_DWORD 0x0000000 (1)
Hopenlijk kunnen jullie me helpen want Miscosoft hulp paginas en fixers verhelpen de 2 problemen niet. Ook op internet blijkt dat veel mensen worstelen met een back up maken in Windows 7 en er niet uitkomen.
Met vriendelijke groet
Crimpak
E is een Pilips externe schijf
F en G zijn WM externe schijven.
De E schijf (Philps zie ik wel staan maar krijg die ook niet meer geopend.) De 2 andere schijven werken wel.
1: Als ik mijn ASUS laptop met Windows 7 64 bits home permium opstart krijg ik de melding:
Microsoft Visual C++ lybrary
Runtime Error
Program:C:\Program F.....
This application has requested the runtime to terminate is in en usual way.
Please contact the applications supportteam for more information.
2: Ik kan ook geen back-up maken in deze Windows 7 maar dat is me nog nooit gelukt. Niet op de vaste schijf maar ook niet naar de externe schijven. Heb de laptop sinds april 2012.
Ik krijg altijd de foutmelding:
Er is een interne fout opgetreden
De Parameter is onjuist (0x80070057)
Ik heb dit probleem met de Microsoft fixer en handmatig proberen op te lossen maar dat is niet gelukt.
Als ik alle stappen van Microsoft doorloop krijg ik uiteindelijk het volgende te zien:
een icoontje waar met rode tekst instaan met daarachter (standaard) REG_SZ geen waarde ingesteld
een icoontje met blauwe tekst een daarachter de tekst CopyFileBufferedSynchrocusio REG_DWORD
0x0000000(1)
een icoontje met blauwe tekst en daarachter Nieuwe waarde 1 REG_DWORD 0x0000000 (1)
Hopenlijk kunnen jullie me helpen want Miscosoft hulp paginas en fixers verhelpen de 2 problemen niet. Ook op internet blijkt dat veel mensen worstelen met een back up maken in Windows 7 en er niet uitkomen.
Met vriendelijke groet
Crimpak