Status
Niet open voor verdere reacties.
Sedert kort krijg ik steeds volgende melding :

Runtime error
Program Files (x86)

An application has made an attempt to load the C runtrime library incorrectly.

Please contact the application's support team for more information.

Ik heb dat ook geraadpleegd maar versta er niet teveel van. Kan iemand mij hier soms mee helpen?
Hartelijk dank
 
Staat er achter "Program Files (x86)" een vermelding van een programma o.i.d. ?
Je zal toch eerst moeten weten welk programma deze error veroorzaakt. Wordt er misschien ook ergens een runtime error nummer vermeld ?
 
Jawadde heeft er iemand lange teentjes?
Beste,heb geen lange tenen hoor!Mag toch zeggen dat ik geen voorstander ben van Softonic,en andere tools ken!Maar als Pctuts dit aanbied, ja dan ben ik verkeerd he!Kan gebeuren toch, ben hier ook maar nieuw hoor!zodus je tools zullen helpen!
mvg
p.s je hebt al zeker meer het forum door gelezen als ik!!!;)
 
En wat Softonic betreft, dit wort door pctuts zelf aangeraden hoor!!!
Kijk hier maar is: http://www.pctuts.be/f306/top-tips-pctuts-deel-6-a-43854/
op pagina 3 van de pdf.

Uiteraard kan ik niet alles onthouden, maar als ik mij niet vergis heeft Softonic nooit als aanrader in de Top Tips gestaan.
Had dit er in de béta versies van deze pdf'jes wel gestaan, had ik al lang ingegrepen.

Uiteraard kan het gebeuren dat bepaalde Freeware via Softonic te Downloaden is, maar wij vermelden er in de Top Tips altijd bij:

Er wordt aangenomen dat je voordien ook Deel I tot V gelezen hebt. Dit is vooral belangrijk om te weten hoe je vermijdt om ongewenste Toolbars, Software, zelfs Spyware, binnen te halen samen met deze programma’s. Dat is en blijft de grootste miserie bij het downloaden van gratis programma’s. Zo proberen de makers er toch nog wat aan te verdienen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan