Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Sinds een aantal dagen krijg ik voortdurend de foutmelding:
Bericht van webpagina
Out of memory at line: 1 , 7 ...
Ik moet dan telkens op "X" klikken om deze foutmelding weg te krijgen. Bij elke andere aktie komt deze foutmelding terug.
Dit is enkel bij bezoek van de website Homepage: De Tijd via internet explorer 8.
Bezoek ik bijvoorbeeld de website
deredactie.be met internet explorer 8, dan krijg ik deze foutmeldingen niet !
Blijkt dat bij gebruik van webbrowser Mozilla Firefox ook geen foutmeldingen gegeven worden bij bezoek van de website van de financieel econ. tijd.

Hoe kan ik dit probleem oplossen ?

Hartelijk dank bij voorbaat voor de te nemen moeite.

Investor.
 
Beste Qtex,

Ik krijg geen foutcode. Wel een window met blauwe balk bovenaan en de tekst: Bericht van webpagina.
In het window krijg ik de boodschap "Out of memory at line : 1 " voorafgegaan door een gele driehoek met daarin een zwart uitroepteken.
 
Wil je dit eens uitvoeren, ik zal dan eens kijken of het soms niets te maken heeft met een geïnstalleerde toolbar.

HijackThis downloaden en installeren:
Download hier HijackThis naar je bureaublad.



Hoe een scan uitvoeren met HiJackThis:
Ben je gebruiker van Windows XP klik dan op het icoontje van HijackThis waardoor het programma zal gestart worden.
Klik onderaan op Main menu en haal het vinkje weg bij Do not show this window when I start HijackThis.
Vervolgens verschijnt het menu.
Klik vervolgens op Do a system scan and save a logfile
Als HijackThis klaar is met de scan zal automatisch kladblok geopend worden met de inhoud van het logje.
Sla het logje op als type alle bestanden.
Het logje zal hiermee bewaard worden op je computer.
Voeg het logje als bijlage in je bericht, of selecteer gans de inhoud van het logje, en kopieer en plak deze in je bericht.

Ben je gebruiker van Windows Vista of windows7 , dient HijackThis uitgevoerd worden als administrator.
Rechtsklik op het Icoontje van HijackThis en kies voor eigenschappen.
Klik op het tabbladje Compatibliteit , en vink het vakje aan "Dit programma uitvoeren in Compatibliteitsmodus bij het menu "Compatibliteitsmodus" Selecteer hierbij ook je gebruikte Windows besturingssysteem.


Vink het vakje aan "Dit programma als Administrator uitvoeren" bij het menu Bevoegdheidsniveau
Klik op Toepassen en daarna OK.
Rechtsklik op het Icoontje van HijackThis en kies voor Uitvoeren als administrator, waardoor HijackThis zal gestart worden.

Plaats in je volgend antwoord.
Inhoud HijackThis log of log bestand als bijlage.
 
Beste Qtex,

Dit heb ik gevonden inzake de versie van IE8 :

Versie 8.0.6001.18702
Versie 86001
Pad naar toepassing C:\Program Files\Internet Explorer
Taal Engels (Verenigde Staten)
Actieve printer doPDF v7,winspool,DOP7:

Codeersterkte 128-bits
Internet-restricties Uitgeschakeld
Installatie van IEAK Nee

Lijkt me dus geen test versie te zijn...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan