Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een 30- tal foto's van een huwelijksverjaardag van op mijn PC overgezet op mijn Android tablet via USB- kabel . Nu staan die foto's mooi in de map Pictures van mijn tablet maar niet in de juiste volgorde .
De reeks begint met de laatste foto wat niet zo leuk is .
 
Met welke app werk je? maar ik heb eigenlijk nog nooit foto's van mijn pc naar mijn telefoon geplaatst, wel omgekeerd. U helpen wil ik wel proberen, maar met zekerheid zal dat helaas niet zijn gezien ik dit nog nooit gedaan heb.
 
Smartphones en Tablets sorteren de foto's aflopend op datum dus logisch dat de laatst genomen foto als eerste staat.

Toen ik nog een android smartphone had gebruikte ik de app Quickpic waarmee ik ook andere sorteervolgordes kon maken.
Ik denk dat dit ook voor een Tablet te gebruiken is. Effe proberen dus.
 
Smartphones en Tablets sorteren de foto's aflopend op datum dus logisch dat de laatst genomen foto als eerste staat.

Toen ik nog een android smartphone had gebruikte ik de app Quickpic waarmee ik ook andere sorteervolgordes kon maken.
Ik denk dat dit ook voor een Tablet te gebruiken is. Effe proberen dus.
Android is Android, dat maakt niet uit of dat nu een tablet of een Smartphone is. Als die app zijn Android versie ondersteunt zal dit op zijn tablet ook werken. Het gaat om een besturingssysteem en hoe groot het scherm is bepaald hoe het toestel genoemd word. Vanaf 5,5" is het een phablet alles eronder is een Smartphone, vanaf 7" heet het dan een tablet. Dit even terzijde. Maar deze app ga ik wel eens zoeken Skippy. Lijkt mij wel handig.

Quickpic is van Cheetah Mobile, is een gerenomeerde app maker. Dik te vertrouwen dus. en je kan hem QuickPic - Photo Gallery with Google Drive Support - Android-apps op Google Play hier vinden.
 
Laatst bewerkt:
foto's op volgorde zetten

foto's op volgorde zetten

Ik heb een 30- tal foto's van een huwelijksverjaardag van op mijn PC overgezet op mijn Android tablet via USB- kabel . Nu staan die foto's mooi in de map Pictures van mijn tablet maar niet in de juiste volgorde .
De reeks begint met de laatste foto wat niet zo leuk is .

Als je de foto's in de standaard galerij (Samsung) zet kan je kiezen om te sorteren op "Oudste " of op "Laatste" .
 
Dit werkt bij mij dan niet. Ik kan bewerken , delen , animatie , collage maar sorteren niet ( Samsung Galaxy tab A )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan